Primul party FTW

Doamnelor si Domnilor, Domnițe si Cavaleri, in aceasta seara MC Bobby Voicu alaturi de DJ Raluxa, DJ Sadak, DJ B, DJ Bluarto si cu voia dvs DJ Minxieee v-au fost gazde (bune 🙂 ) la prima petrecere dedicata membrilor comunitatii FTW.

Lume multa, rasete zglobii ( Piticu, FataDinPort ), Ursus, Timisoreana, Peroni, Redd’s si Coca-Cola pentru toata lumea. Petrecerea n-a fost dansanta, atmosfera a fost mai degraba una relaxata, cu muzica in surdina, perfecta pentru socializare. Caci networkingul a fost din nou in floare.

Fireste ca ne-am tras si-n poze:

echipa FTW

echipa FTW 2

De la stanga la dreapta( considerand ambele poze ca facand parte din acelasi film 😀 ) va prezint echipa FTW: Ciops, Minxieee, Bluarto, Bobby, Sadak, B-ul, Raluxa, Etherfast si marele absent ( care e de fapt micul ) Dany !

Doua vorbe am schimbat cu fiecare invitat in parte, dar timpul s-a scurs prea repede si n-am apucat sa stau la povesti cu toti. Cert e ca Victor Kapra ma urmareste acum pe twitter 😛 Si-am facut poza cu Vladimir Oane, despre care Buddha zice sa ma bucur, ca-i o raritate.

DSC00471

Trebuie sa multumesc frumos lui Sorin pentru pozele de mai sus, fetelor de la BitDefender fiindca ne-au dat cate-un antivirus  gratuit si echipei Millenium Communications pentru ajutor.

In speranta ca v-ati simtit bine…Noapte Buna!

PS: A existat si-un after party, la shaormaria Genin, pentru ultimii mohicani.

LE: Au mai scris: Victor KapraSorin, blog FTWSadak Sssfinxxx, Kaloo, B-ul, Victor, Bluarto. Altcineva?


20 comentarii

Din categoria Ela

20 de răspunsuri la „Primul party FTW

  1. blogosfera romaneasca incepe sa fie din ce in ce mai cunoscuta, felictari pentru initiativa Mc Bobby Voicu si la mai multe 🙂

    p.s. dragute foc fetele 😀 inclusiv u 😉

  2. Misto petrecerea! Felicitari ptr organizare! M-am simtit f bine alaturi de voi si invitatii vostri! 🙂
    Keep up the good work!

  3. mi -a placut, chiar si the after party!

  4. Laudele merg si catre Carmen si aparatul foto:D

  5. Ela

    Ma bucur ca v-a placut 🙂

    • sssfinxxx

      data viitoare neaparat sa ciocnim ceva chiar daca nu dau cu ursu’ :)))))

      • Ela

        n-am ciocnit o Cola?

      • sssfinxxx

        ehehe… kaLoo era tirat la alta masa. cu tine n-am ciocnit… ca n-am ciocnit cu nimeni. am stat cuminte 🙂
        in schimb se ridicase o fata la un moment dat si era sa darame sticla de cola si am prins-o din zbor. n-a vazut nimeni si oricum nu se pune :)))))

        acum.. ca sa te localizez. tu treceai numele la „primire”?

  6. sssfinxxx

    daca stiam de shaorma plecam mai tarziu 😀

    si data viitoare tre’ sa cuprindem toate mesele

  7. Pingback: FtwParty Succes ! | VictorDulu.Ro Blog Personal Despre Orice , Oriunde , Oricat , Oricum Blogul cu 4 Ouri

  8. Pingback: Party FTW.ro | Blogu` Lu` Sorin

  9. Gagicile din poza 3 sunt de la agentie?

  10. sssfinxxx

    7 cu raluxa 🙂

  11. Pingback: Şi a fost #ftwparty | raluxa's blog

  12. Pingback: FTW Party - A.Faith Blog

Lasă un comentariu