Caterinca

http://ro.wikisource.org/wiki/Povestea_poveştilor

Una din cele mai stralucite minti ale culturii romanesti, Ion Creanga, demonstreaza cat de normal poate sa functioneze mintea unui geniu. Si inca cat de apreciata a fost aceasta poveste de restul geniilor contemporani cu el (doar daca erau barbati probabil, ca sunt convins ca orice geniu-femeie a vremii ar fi replicat cu „wai, mi-e rau”)! Adica pana nu baga omul si o caterinca, parca restul operelor nu au nici un gust.

Am dat exemplul de mai sus ca sa arat ca absolut toti oamenii sunt la fel cand vine vorba de seriozitate… si anume ca… nu merge prea mult. Mie imi place sa cred ca toti avem tot timpul chef de şotii cand avem ceva serios de facut. E lucrul care ne confera sanatate mintala. Cred ca tinem toti minte cazul fetei aleia care a murit „de prea multa munca”; ca era nemancata, nebauta si probabil ca era si cam nefu…matoare. Desi nu cred ca cineva ar putea muri din acest ultim motiv. Cel putin, in mod sigur nu o fata. Asa, revenind la subiect, credeti ca sarmana fata facea caterinca la servici… ca eu ma indoiesc serios ca ea era aia care flirta cu toti si care lipea biletele cu „kick me” pe spatele sefului. Pentru ca daca ea facea aceste lucruri, demonstra probabil ca are si capacitatea mentala de a realiza ca trebuie sa pape ceva de graba cand dadea coltul. Probabil saraca a murit cu pixul in mana si ochelarii pe nas.

Acuma nu vreau sa fiu rau cu saraca fata,  ca doamne fereste sa citeasca parintii ei blogul asta. Dar pana la urma, tot in iad ajung, ca nu vad ce mare speranta de caterinca ai in rai. Eu nu cred ca Iisus are simtul umorului. Si el a murit tot ca fata aia, din prea multa munca. Daca mai baga si el o caterinca pe acolo nu il lua nimeni in serios si nu mai patea atatea. Si probabil el face legea in rai, deci e instructie acolo. Mai bine jos cu dracusorii mei mai bem si noi o bere, un misto ceva. Cred ca au si meciuri in iad pana la urma, ca in viata de zi cu zi mereu ii dam dracu’ pe aia din fotbal.

 Asa, revenind la oile noastre, caterinca de zi cu zi este cea care adauga frisca vietii. Mereu cand ajungi acasa la nevasta si copii, sau la sot (daca esti homo), incepi sa povestesti cum a cazut Gigel pe scari de a uitat de toate necazurile, sau cum s-a basit Eliza de i-au crapat izmenele. Sunt micile picaturi de bucurie care ne condimenteaza viata atat de monotona si plictisitoare. Eu incerc in fiecare moment al vietii sa gasesc umorul in tot ceea ce ma inconjoara si… imi merge destul de bine. Voi cum o duceti ?

PS: rog persoanele pe nume Gigel, Eliza si Iisus sa nu comenteze la articol ca oricum sterg commentul, ca nu-mi vine a crede ca ar scrie ceva de bine in el.

Alex

Un comentariu

Din categoria Alex

Un răspuns la „Caterinca

  1. Iisus

    In ce priveste Povestea ***** ca asa ii zice eu zic sa o mai citesti de cateva ori poate o intelegi in final.

    Exista un moment pentru toate, umor sau tristete, totul e sa nu pici in extreme.

    Eu zic ca toti au simtul umorului iar Iisus cred ca lo avut foarte tare numai ca era fin; vezi Povestea *****.

    Caterinca e doar umor de slaba calitate. Low level.

    In ce priveste viitorul tau in iad eu nu as fi asa sigur, de ce iti este frica nu scapi; vezi bancul cu versiunea demo a iadului.

Lasă un răspuns

