Evolutie

                                                   
Asa, in afara de divinul meu skill in paint, ce altceva mai observam in aceasta poza? Da, dragii mei misogini, este vorba despre neuronul zbuciumat al unei adolescente de 17 ani aflat in plina explozie creativa. Este vorba despre doua statusuri surprinse de pe messenger. Debitul de prostii spuse pe minut variaza de la om la om. Stiu ca nici eu nu is perfect, pentru ca in permanenta mie mi se reamintesc tot felul de greseli tampite din trecutul meu. Vaaai, ce oribilitate am facut, am pus accentul pe „ea” in „Agigea” pentru a fi corectat zilnic in urmatoarele cateva luni de geniile din jurul meu. Le multumesc mult. Jumate is autori pe aici. Sper ca sughitati. Chiar sper. Trecand peste traumele copilarii mele, revenim la zbuciumata noastra. Debitul de prostii rostite atinge 100%, iar in combinatie cu scrierea aleasa ajungem la un fenomenal coeficient al prostiei de 10000%.

Haideti sa analizam:
„doal” – Intradevar este o formulare des folosita, mai ales atunci cand autorul este un pui de om care a fost intarcat de 2 zile si poseda aproximativ 3 dinti. Pe el il inteleg.
„ji” – Si in general orice folosire a lui „j” in locul lui „s”, denota probabil iubirea de Steaua si de Jiji. Daca am presupus corect, atunci agreez aceasta agramaticalitate pentru ca si eu deasemenea am inclinatii steliste. Sau macar am atunci cand castiga.
„MOOLTI” – Ce mai pot sa zic…”oo”… eu zic ca e clar.
„OBETA” – Probabil asa o cheama pe fatuca aia cu care vorbeste ea, cine stie…
„nu’;ti” – Cratima nu este un caracter cool.
PHATOO” – Vocabular adanc inradacinat in originea latina a zbuciumatei.
„ji opah el” – Sa mor daca inteleg… no comment.
„acasik” – E frumos acolo, deci trebuie alintat cuvantul.
„gajicile” – Panaramele.
„obe” – O fata care tine foarte mult la igiena ei. Si care nu foloseste tampoane clasice.
„:*:*:*:X:X:*:*:X” – Hormonii adolescentini.

Sunt rau cu saraca fata, a avut ghinionul de a fi unul din putinele exemple din lista mea de  messenger cu acest vocabular. Ea nu este decat un exemplu al evolutiei umane contemporane. Nu zic ca toti is asa, dar si aia care sunt, sunt prea multi.
Alex

8 comentarii

Din categoria Alex

8 răspunsuri la „Evolutie

  1. cand nu sunt diacritice, cuvintele tre sa compenseze fonetic. si pe urma nu poti opri tavalugul: asta e, la un moment dat asa vom vorbi cu totii – cel putin cand va fi vorba de un dialog conventional.

  2. Alex

    „sh” si „tz” mai folosesc si eu in lipsa de altceva, ca sa ma pot face inteles. dar ce scuza ai sa spui „ji”, „doal” sau „opah”? lipsa diactricilor reprezinta doar 5% din problema

  3. Anca

    HAHAHAHAHAHAHAHA! :))))))))) Super fain! 😀
    Apropos, „ji opah el” = si eu pe el. Eh… 😉

  4. Ela

    uite cine stie …. Vezi, Alex, printre cine traim?

  5. Ela

    mda….din colectia cocalari va prezentam : http://cocalari.com/

  6. Stim, dar Ralucutza intrece orice masura.. e nepretuita.

  7. ARV

    involutie, cu i mic.

Lasă un răspuns

