Poveste cu tele si shopping

Dragii mei, stiti ce am constatat astazi? Stateam eu astazi cu o ciubota in mana si ma gandeam „Cat imi doresc eu sa am un cutit cu care sa tai botul acestei ciubote… iar mai tarziu  sa il pot folosi ca sa tai friptura de Paste… si poate apoi sa scot niste pilitura dintr-un ciocan cu el, ca si asa ma cam plictiseam.” Sper ca stiti cu totii reclama la care fac referire, desi nu pot spune ca este chiar recenta.

Ceea ce nu inteleg pana la urma este de ce bucatarul ala avea ciubote, cutii de suc si ciocane in bucatarie, ca sa nu mai vorbesc de gaura aia magica din masa. Stiti voi, gaura in care baga orice prostie taiata de care nu mai avea nevoie, inclusiv ciubota, curcanul transat, si pilitura acumulata.  Eu cand vedeam reclama aia, ma gandeam daca pot sa cumpar o gaura de-aia, sa ii inchid gura lu’ mama cu „Nu mai lasa farfurii murdare pe masa, nu mai face firmituri pe masa, curata ma noroiul ala de pe masa”. Pai da’ le bagam pe toate in gaura si apoi era problema gaurii.

Urmatorul lucru pe care il vroiam era sa-mi comand o blonda de-aia de prezinta produsul pe acolo. Stiti cum este mereu un bucatar, un italian, Mos Craciun sau un fost culturist care prezinta nu-stiu ce produs si cu o blonda langa el. Persoana mai impresionabila ca blonda aia nu cunosc, ea se minuneaza la absolut tot ce fac aia… „Woooow, deci apesi pe un singur buton si iese chestia aia din chestia cealalta??? Deci, wow, eu imi iau cel putin 3 astfel de produse.”
Pai sa imi comand si eu o de-aia sa se minuneze, ca m-am saturat de ochii dati peste cap, izbucnirile in ras sau vesnicul „Da cealalta jumate unde este?”.

Un ultim aspect observat este prostia oamenilor care nu folosesc acel produs prezentat. De fiecare data trebuie sa fie prezentati cativa oameni care au ajuns in spital, au murit sau au ramas impotenti de la folosirea unei maturi normale. Si apoi, ca prin minune, apar in emisiune si pun mana pe Wonder Vacuum X6000 Gold Xtreme Edition si curatenia e mai usoara ca niciodata. Mai ales ce curata ei acolo in reclama. Baaa, cine dracu scapa 5 pufarine pe jos si ramane perplex cand e vorba de curatenie? Ma geniilor, pisoiul meu iar s-a usurat pe covor in mijlocul sufrageriei, iar eu stau si ma uit pe dos la covor. Il las asa si iar ii zic mamei ca am varsat un pahar cu apa. Inca nu stiu de ce ma crede ca beau apa. In mijlocul sufrageriei. Pentru asta nu s-a gandit nimeni  sa faca un produs de curatat, dar fereasa domnul sa scap 3 pufarine pe jos si sa nu am Wonder Vacuum. Ar trebui sa ma aplec si sa pun mana pe ele sa le adun, sau cine stie ce alta atrocitate din domeniul asta.

Imi cer scuze pentru lipsa de actualitate a reclamelor intrate in vizor, dar in fundul televizorului nostru caminist nu intra luxul numit cablu. 😀
Alex

Scrie un comentariu

Din categoria Alex

Lasă un răspuns

