trei.

1.
fata femeii: mama, s-a inventat acuma un robot care te ajuta foarte mult in bucatarie.
femeia: si ce stie sa faca robotu asta?
fata femeii: pai toaca, macina, face chiar si maioneza…
femeia: da’ de unde stie el unde tin eu ouale?
2.
femeie mare: domnule, dumneata nu vezi ca incerc sa trec si eu pe aici?
barbat: doamna da’ ma grabesc…
femeie mare: dumneata nu vezi ca sunt cu carucioru asta, si ca la copil e cald? ce vrei sa fac? cum vrei dumneata sa trecem amandoi intre gard si masina asta?
barbat: doamna, ma grabesc, trebuie sa ajung undeva.
femeie mare: si ce domnule vrei sa zgarii masina domnului asta si dupa aia sa platesc eu? domnule, cum poate o doamna ca mine sa treaca fu*u-te-n gura sa te f*t de nenoricit cu m*ta care te-a fa*at de prost ce esti!
3.
unu: ba eu am mancat o data un senvis cu margarina, gem, sare, mustar si salam.
idiot: eu, cand eram mic mancam paine facuta de mine.
ceilalti baieti de la masa: hahaha, cum ma sa mananci paine facuta de tine?
idiot: da ma, ce are? mie mama mi-a zis ca nu are nimic, ca toti copii fac asta.
ceilalti baieti de la masa: cum dracu ma? noi n-am mancat niciodata.
idiot: cum ma sa nu mancati? hai ma ca nu va cred.
unu: acu inseamna si altceva cand iti zice lumea ca mananci paine!?
ceilalti baieti de la masa: hahahaha
unu: si maincai d’aia graham?
idiot: da.
altu: acu inteleg de ce te imbraci tu in maro.
unu: si de ce ai tu telefon chocolate.
altu2: si ai mancat numai paine facuta de tine?
idiot: da ma, hai ma fiti seriosi acu’, chiar nu ati mancat niciodata?
ceilalti baieti de la masa: hahahaha
unu: tu in loc sa bagi mana in cuptor sa iti cauti pizza, tu bagai mana sa cauti paine?
ceilalti baieti de la masa: hahahaha
altu: si cum mancai ma? luai cu pumnu? daca nu puteai asa taiai felii?

Scrie un comentariu

Din categoria Victor

Lasă un răspuns

