Cum m-am lasat de gandit

„Cum m-am lasat de gandit. Mic tratat pentru intelectualii epuizati” de Hannes Stein.

O carte destul de subtirica ( desi pare groasa, aparentele inseala, nu-i asa? ), foarte usor de citit si agreabila. Cartea debuteaza cu un umor dulce si simpatic, continunand cu chestii mai grele: ironie, sarcasm, uneori seriozitate, toate combinate astfel incat nu mai stii cand e serios, cand e ironie si cand sa te opresti din ras.

Se prezinta cateva metode SIGURE pentru a te lasa de epuizanta sarcina de a gandi. Da, e epuizant uneori. Cartea poate pare foarte superficiala la inceput, insa pe masura ce o citeste noi sensuri ti se invart in cap: poate gandirea este corelata de multe ori cu lucruri negative; poate obisnuim prea mult sa ne facem griji, etc. Astfel, gandirea poate lua mai multe sensuri si putem explora acest termen.

Per total, va recomand cartea cand vreti sa cititi ceva usor, haios si relaxant. Plus ca va puteti lauda prietenilor mai destepti ca ati citit cartea asta si acum sunteti mult mai fericit; imediat toti vor dori sa se lase de gandit.

5 comentarii

Din categoria Iulian

5 răspunsuri la „Cum m-am lasat de gandit

  1. Ceziceu

    este o carte cu subiect analogic „M-am hotărât să devin prost” de Martin Page 😀 pe care am citit-o recent (oare cine pe cine plagiază? ;))

  2. Ela

    „M-am hotarat sa devin prost” e un bun exercitiu de imaginatie. 😉 Foarte amuzant tipul. 🙂

  3. Iulian

    As vrea si eu sa intru in coma alcoolica dintr-o bere, ca eroul nostru. ;))

  4. Ela

    Iulian, de ce ti-ai dori tu asa ceva? :-??

    In schimb, eu as fi curioasa sa particip la o conferinta in care se prezinta tehnici de sinucidere. Oare ce as gandi in momentul acela despre oamenii respectivi?

  5. Iulian

    Pentru c-ar fi hilar si mult mai usor sa te imbeti. :))

    Aia ar putea fi orice ai vrea tu si invers. 😀

Lasă un răspuns

