vreau lumea inapoi.

De la 35 de ani in colo ar trebui sa fie ilegal sa stai in curu gol, chiar daca e plaja, e loc public! Sperii vacile si se incheaga laptele si dupa aia o sa mananci cereale cu Fanta! Statiuni care pana acum apartineau tineretului, sunt invadate acum de barzauni care arata ca niste portocale stricate. Eu nu pot sa inteleg ce e in burtile alea, adica na, mai e lumea grasa, da’ e grasa peste tot, da’ astia is incredibili. Au picioareloe ca niste scobitori si dupa aia vine muntele de rahat acoperit de o piele solzoasa, parca ar fi Mr. Potato Head.
De ce naiba sunt fetele atat de incantate de volei? Adica joaca la inceput fotbal, sau ce joaca toti baietii, da’ dupa 2-3 minute stau asa si incep sa se smiorcaie, si vor sa joace volei. Ce dracu e asa de frumos la volei? Si de ce nu e alt sport care va place? Si de ce atunci cand unu asa gatit care se uita dupa chiz*e pe strada “agata”, da’ unu care e asa mai naspa, ziceti ca isi „improspateaza memoria”? Si de ce deschideti filmele cu winamp?
Care e ideea cu caldura asta? Acu nu mai zice nimeni ca “bea apa”, acum se zice ca se hidrateaza. Si cel mai amuzant e ca “hidratez” e singuru cuvant pompos pe care il stie, nici nu stie ce inseamna, da’ stie ca e vorba de 2 litri pe zi.
Bate soarele in cap pe toti. Acu toti care au jeg gros pe ei zic ca is bronzati. Chestia e ca atunci cand e iarna zici ca e mai bine ca vara ca nu mai miroase a transpiuratie prin autobuz, da’ eu zic ca e invers. Ideea e urmatoarea. Ca vara daca unu pute a transpiratie, el e imbracat subtire, deci tot mirosu e subtiat de aeru care trece prin hainele subtiri, da’ iarna toate lumea poarte haini groase, da’ daca se intampla sa iasa la vre-unu mirosu prin suba incepi sa visezi ca e vara.
daca as fi un melc, mi-as spala cochilia cu colgate.

5 comentarii

Din categoria Victor

5 răspunsuri la „vreau lumea inapoi.

  1. Ela

    Drept e ca m-am amuzat copios de articolul tau, Victor. N-am mai citit de ceva vreme ceva scris de tine si probabil ca era cazul. Macar asa stiu ca traiesti si ca esti bine, ca esti TU in continuare… Sper ca esti bine 😉

  2. Alexa

    Hey, Victor. Chiar mi se facuse dor sa te citesc „desfasurandu-te”. Imi place ca nu te „formolizezi”:*…gata…te-am pupat:)

  3. Claus

    Toti medicii dentisti din romania recomanda sensodine…doar un melc looooooser ar folosi colgate…

  4. Ela

    Tipic, Claus! Si de tine mi-e dor acum! :P:P

  5. Anca

    Propuneri de raspunsuri pt victor:
    paragraf 1: Burta nu apare dupa 35 de ani. Uita-te in oglinda! >:D
    paragraf 2*: Pur si simplu fetelor (in general) le place voleiul mai mult. Precum abietilor fotbalul.
    paragraf 2**: Ma doare in cot daca e winamp, bs player, real player, windows media player sau orice altceva. Chestii de genul se aude mai bine, vad pixelii pe ecran cu bs player, etc. ma lasa rece.
    paragraf 3: No… nu se mai zice „tzoale”… se zice „indument” A.K.A. vrea sa para desteapta. Habar n-am aici! Nu mi se pare asa relevant!
    paragraf 4: Stiu! Mi-ai mai zic! Poate ai dreptate! 😀

Lasă un răspuns

