ziua ta, a lui, a sa, a a a mea.

Azi e ziua mea. Si la anu’ o sa mai fie. Ziua asta imi aduce multa tristete in suflet pt. ca azi imi dau seama ca lumea crede ca e nevoie de o zi speciala sa imi ia un cadou. Nu, nu e. Anu’ trecut m-am gandit sa imi fac ca cadou 5 tantari, ca animale de companie. Acuma nu mi-e frica ca au sa scape ca is grasi. Tot timpu anului astepti sa iti vina ziua de nastere ca sa vezi ce cretin crede ca iti plac canile cu “numai prostii tin ordine, geniul se descurca si in haos”. Eu unu daca as avea un dinte lipsa as vrea cadou un dinte. E un moment de sarbatoare, pana si computergames forum iti zice sa ai o zi frumoasa.
Trebuie sa faci cinste de ziua ta, acuma na, chiar si Iisus face ciste de ziua lui… prin Mos Craciun. Oare acu 2000 de ani era in rai internet? Adica oamenii care se duceau in rai faceau o DotA? Oare Stefan cel Mare a primit un iPod touch in timp ce restu lumii primea doar iPoduri d’alea mici roz?
Cateodata stau si ma gandesc, ce-o sa fiu eu cand am sa ma fac mare. Am sa am si eu maturitatea lu’ Angelina Jolie? Am sa schimb lumea inventand o caciula pt. fete care sa aiba in loc de mot o pizza? Am sa invat daltonistii care e diferenta dintre rosu si verde? Acuma cu prostia asta de incalzire globala inventata de Mihaela Radulescu cica o sa avem ierni fara zapada si specii noi de animale exotice, cum ar fi paris hiltoane. Mi se pare ca natura e chiar desteapta, adica stie legile lu’ Newton si Einstein. Si daca tot vorbim de mere care cad in cap la oameni, eu cred ca Stephen Hawking e un obsedat sexual.
Viata este o curva si este singura curva de la care ai ce invata. Daca ma gandesc mai bine, Viata si Gratiela, amandoua is fete destepte.
Tocmai am observat ce inseamna sa cresti in varsta. Inseamna sa iti dai seama de lucruri pe care pana acum nu le observai. Tocmai mi-am dat seama de ce femeilor le plac minotaurii cu jumatatea de jos cal. Le place ca au coada lunga si o pot pieptana, impleti, ii pot pune fundite si o pot manji cu ruj.

2 comentarii

Din categoria Victor

2 răspunsuri la „ziua ta, a lui, a sa, a a a mea.

  1. Ela

    Sincer, u rock :)) Nu cred ca am intalnit pe cineva cu o minte mai bolnava. Si totusi, LA MULTI ANI!

    Si totusi, cand bem ? :))

  2. Ai dreptate, Victor. Am vazut si eu niste filmulete cu niste femeiutze si cu niste minotauri (la o ferma) pe internet.

Lasă un răspuns

