Elegie

DEX-ul ma scoate de multe ori din ceata. Insa…. cum poti sa definesti un cuvant prin: „Excrescenţă de substanţă cenuşie, în planşeul ventriculilor laterali. ”  Ghici ciuperca ce-i!  

In fine…toata aceasta cautare externa a mea a provenit de la o melodie pe care eu o ascult incontinuu de cateva saptamani si nu ma pot satura de ea. Este vorba de piesa „Elegie” a formatiei „Nu acum”.  Puteti cauta pe youtube, insa va sfatuiesc sa ascultati varianta de aici, fiindca este mult mai buna.  Piesa o stiu de ceva vreme, insa acum vreo 2 luni eram cu prietenii la o cabana si la un moment dat spre dimineata s-a cantat melodia asta. De atunci nu-mi da pace.

Asa incepe:

La scaderea totului din toate

N-a ramas decat ce nu se poate

Mustul care nu mai are cum

Sa se intoarca in strugure acum

Lumanarile ce vin sa-ti ceara

Silueta tanara de ceara

Filele de iarba care-si scriu

Primele impresii din sicriu

 

REFREN: Lumea e frumoasa pentru ca moare

Dumnezeu a taiat-o ca pe o floare

Si-a pus-o intr-un pahar… „

 

 

 

 

PS:  Raspunsul este „hipocamp”  :P:P

7 comentarii

Din categoria Ela

7 răspunsuri la „Elegie

  1. BEla 🙂

    Blog personal nu ai?

    Eu sunt in urma cu al meu… nu am pc la Bucuresti inca… scriu care cum cand mai pot/prind pc liber.

    Trebuie sa iti iei revansa la Air Hockey 😛

  2. Buna Ela 🙂 * Asa trebuia sa fie primu rand…

  3. Daca a iesit „BEla” tre sa corectez, corect e cu dublu L, nu? Bella, nu? 😛

  4. Ela incantat de cunostinta si piesa o stiu si eu de mult. bella ela:)

  5. Ela

    @ Ionut Air Hockey it is!

    @ Sorin Damn. Eu m-am chinuit ceva pana sa fac rost de piesa 😀

  6. deeeci, blog personal sau site personal etc nu ai miss Ela ? 🙂

  7. Ela

    Nu, Ionut, din pacate sau din fericire n-am. 😛 Nu-ti ajunge ca te stresez zilnic cu tweeturi? ( http://www.twitter.com/Minxieee )

Lasă un răspuns

