Yes, the curious case of slumdog millionaire!

Weekendul acesta am privit 3 filme, toate din 2008, 2 dintre ele cu multe nominalizari la Oscar. Dupa cum reiese si din titlu, este vorba de:

Yes man

Slumdog Millionaire

The Curious Case of Benjamin Button

 

Acum pot privi linistita decernarea premiilor Academiei Americane de film, dar nu inainte sa spun cateva cuvinte despre fiecare dintre cele 3 filme.

Yes man – un film slabut, care se bazeaza pe talentul lui Jim Carrey de a intra in tot felul de situatii amuzante/penibile. Ideea transmisa, de a spune ‘DA’ la orice pe o anumita perioada de timp merita retinuta( Spune DA vietii, opotunitatilor ivite, bla bla… ).   De asemenea, replica ” Sa stii ca nu am mai lasat pe nimeni sa-mi conduca scuterul” merita memorata. 😛  Simplul fapt ca am vizionat filmul impreuna cu alti 40 ASER-isti  si ca ne-am amuzat impreuna de toate scenele din film, aplaudand sau blamand m-a facut sa retin acest film.

Slumdog Millionaire – un film foarte bun, in opinia mea. Detaliile fac toti banii! Mi-a placut foarte mult cum a jucat copilul Jamal, insa am urat sfarsitul fimului, acel happy-ending in care ramane atat cu frumoasa Latika, cat si cu premiul cel mare la concurs.  Iar dansul acela din generic e la fel de lame ca in filmul „The guru”.

The Curious Case of Benjamin Button – din nou, un film foarte bun. Oricat de ciudata ar fi povestea de dragoste dintre cei doi, mie mi-a placut! Desi irealista, actiunea filmului este povestita prin prisma unui jurnal, in ziua in care Katrina a lovit New Orleans. Scenele din cel de-al doilea razboi mondial nu mi-au placut si pentru putin timp filmul devenise plictisitor pe alocuri ( dureaza 2h 40′ !!! ), insa nu am auzit pana acum nicio parere negativa la adresa acestui film din partea prietenilor mei care mi l-au recomandat.                  Nu prea am inteles scena inmormantarii mamei lui Benjamin: Benjamin se intoarce in casa copilariei lui impreuna cu Daisy; se poate observa cu usurinta ca e o casa pustie, nelocuita, DAR a doua zi se afla la inmormantarea mamei.   ( goof? )

Cert e ca in acest moment sunt foarte curioasa cine ia Oscar-ul pentru cel mai bun film: Slumdog sau Benjamin ?  Eu pariez pe Slumdog Millionaire. 🙂

 

Later edit:

Am avut dreptate, Slumdog Millionaire a luat 8 Oscar-uri, printre care  si acela pentru cel mai bun film!    POZE: aici

De asemenea, Wall-E a castigat titlul de cel mai bun film de animatie.  😀    ( Tiky si Deea sunt fericiti 🙂  )

5 comentarii

Din categoria Ela

5 răspunsuri la „Yes, the curious case of slumdog millionaire!

  1. Pe mine cel putin Yes Man m-a marcat mult mai mult decat reusesc filmele in mod general. Vad foarte multe pe saptamana si foarte putine reusesc sa mai si atinga. Yes Man a fost unul dintre acestea.

    Sincer la Oscar nu prea m-a interesat cine iese, de obicei sunt de parere ca premiile se dau doar de dragul de a se da. Anul asta a luat Slumdog Millionaire doar pentru ca era un film cu buget mic care a placut la toti si s-a facut atata tamtam cu el.etc..

    Cand despre Wall-E? No comment.

  2. Ela

    Si eu am aflat cateva idei bune din Yes Man, dar in continuare nu le aplic…
    Oricum, eu o sa tin minte filmul acesta ca fiind primul proiectat in cadrul serii de film ASER 🙂

  3. Sa mai facem un filmASer 😛

  4. Doresc să vorbesc direct cu Elena Cîrîc. Să fiu contactat într-acest sens. Cu deosebită stimă anticipată.

Lasă un răspuns

