Mare petrecere mare

Cu mic cu mare ne-am adunat cu totii aseara la RoBlogFest Party. Clubul Fabrica a fost mandru sa gazduiasca o coada la intrare mai ceva ca la painea calda.  Doar in filmele americane vezi asa ceva.

Am intrat, am salutat, am intrat in atmosfera, mi-am lipit un sticker cu „Ela  @Minxieee ” aproape de frunte ca sa fiu etichetata corect ( 😛 ) si mi-am pus o prima intrebare: De ce pe tricourile moca cu RoBlogFest 2009 scrie pe spate „Fancy yourself an A-list blogger, like to drink B-52‘s, dream of riding in a C – type Jaguar with your D-cup girlfriend?     Repet:  club fabrica – B-52 .    Mi s-a parut interesant acest aspect. 🙂

Neuronu’ n-a prea avut succes cu stand-up-ul lui.  HiQ nici atat.

Decernarea premiilor, momentul mult asteptat, n-a fost impresionant. Cel putin pentru mine.

VisUrat a luat 4 premii…si totusi el a zis ca nu s-a plicitisit urcand pe scena decat in 2007 cand a luat 5 premii 😛

Piticu si Bobby Voicu au fost printre putinii cu adevarat aplaudati.  In rest, huiduieli.  Ce-i asta, fratilor?

Zoso are poze cu mine. I-am zis ca o sa scoata bani frumosi daca le pastreaza pentru atunci cand  voi ajunge eu mare. ( whatever that means 😛 )

Piticu are un ras foarte amuzant 🙂

Despre  Nihasa se zice ca e gay 😛

Sorin Tudor mi-a confirmat parerea despre el. E de bine 🙂

Costin si Marie Jeanne sunt simpatici impreuna.  Am plecat impreuna, datorita lor am ajuns intreaga acasa 😛 Aproape am adormit in taxi.

Brailenii au fost in numar mare la petrecere: BabyRacy, Raluxa,  Bogdan, Necky, Costin( ai blog ? ), Daniel ( baiatu’ lu’ diriga din 5 -12 !!! ), Catalin & prietena ( scuze, dar am un lapsus… 😐 )  ..si altii ?

Per total a fost ok. O petrecere la care toata lumea a fost pro socializare 🙂

rbf-09-057_450

14 comentarii

Din categoria Ela

14 răspunsuri la „Mare petrecere mare

  1. kmlx0123

    B-52:
    -avion
    -cocktail
    -…
    -club in bucuresti.
    Ei se refereau la cocktail si vroiau sa faca o chestie cu „A-list, B-52, C-type, D-Cup”, abcd… stiu, mega-impressed 🙂

  2. Gigel

    „I-am zis ca o sa scoata bani frumosi daca le pastreaza pt atunci cand voi ajunge eu mare. ” So….cand o sa ajungi tu mare?!?Mare unde?!?

  3. Ela

    @kmlx0123 Jeez…. cred ca toata lumea s-a prins ca ei se refereau la COCKTAIL!!!
    Dar de ce nu i-au zis Bloody Mary? ( pt ca e oribil? 😀 ) sau Black Irish ? Blue Margarita ?

    Daca m-ar fi chemat ” Fabrica” nu mi-ar fi placut sa fac reclama moca lui „B 52 „

  4. Pingback: Montagne russe | Sorin Tudor

  5. Mi-a parut bine ca ne-am vazut si c-am putut sa-ti admir ochisorii aia frumosi pe care i-a laudat si zoso.:)

  6. Irinel

    Draga Ela o mica problema pentru tine 🙂

    Bunica a facut 3 borcane de compot, unul de caise, unul de piersici, si unul si amestecat si de piersici si de caise. Din greseala a pus eticheta gresita pe fiecare borcan. Dc iti este permis sa gusti decat o data din fiecare borcan si sa nu vezi continutul cum „te prinzi” de adevarutul continut al fiecarui borcan. Se subintelege ca dc gusti o piersica de pilda nu stii din ce borcan ai gustat din cauza borcanului ce le contine amestecate
    Bafta!!! te pup….

  7. Ela

    dupa gustul sucului? :D:D

  8. Irinel are o problemă el însuşi.

    Ela, eu de ce nu te-am văzut la RBF? 😦

  9. Ela

    Miruna, habar n-am. Dar sigur nu m-am ascuns de tine 😛

  10. Pingback: Follow-up la BlogTrip « Pleiada

  11. Pingback: Internship 2.0 « Pleiada

  12. Pingback: Blog Day 09 « Pleiada

  13. Pingback: Follow-up la BlogTrip- Elena Ciric

  14. Pingback: Internship 2.0- Elena Cîrîc

Lasă un răspuns

