Știrile mele de la ora 5

Luni, 16.03.2009,  început de săptămână!

În jurul orei 11.50, un domn bine îmbrăcat ( declară martorii evenimentului ) a încercat să atragă atenția OTV-ului din piața Romană pentru un mic reportaj spontan, însă n-a prea reușit.  Domnul Dan Diaconescu pur și simplu nu e interesat de sinucigași care dărâmă tarabe cu flori și sar de pe o mașina pe alta, de pe un autobuz pe altul…  Oricum, poliția n-a intervenit. 

 

După ce am participat la un excepțional curs de logistică, mi-a fost dat să văd grădina din fața clădirii Comerțului din ASE golită de moriști. Din 250 de exemplare, asta e tot ce am găsit la ora 13.30:CHANGEMAKERSFELICITARI CHANGEMAKERS!!! 

 

Piața George Enescu ( lângă Ateneul Român ), ora 14.00: 

imagine de ansamblu

 

Pe scurt: Global Village!  Evenimentul Aiesec de creștere a notorietății și de recrutare  voluntari totodată.

Mi-am tras un mic steag al Portugaliei pe obrazul stâng, am făcut poze cu reprezentanții Chinei și iată ce a ieșit:

Echipa Chinei

Rând pe rând au urcat pe scenă reprezentanți ai țărilor prezente. Eu m-am bucurat foarte tare sa pot dansa cu grecii și cu aromânii . Simțeam de mult nevoia să mă dezlănțui un pic pe muzică grecească tradițională. Deși era foarte cald si mă batea soarele fix în față.  Am observat că tinerii greci prezenți în număr mare purtau, fără excepție, barbă și teniși. This is the trend, my dear. Iar grecoaicele preferau blugii evazați în defavoarea skinny jeans-ilor. 

 

Am urmărit cu mare plăcere copiii de la Meloritm sus pe scenă. Erau adorabili în timp ce cântau „We are the world”  ( We are the world /We are the children /We are the ones who make a brighter day… ). Pur și simplu ne-au transmis speranța lor.  Și pentru că mi s-a părut mie aiurea faptul că interpretau numai melodii în limbi străine ( engleză, italiană, spaniolă ) au cântat totuși și în română.     ->   O șansă păcii ei vor da!  ( Da, exact de asta aveam nevoie, de o încărcare cu energie pozitivă, din partea unor persoane mai visătoare decât mine 😀 )

 

Am trecut și pe la cele 34 de standuri ale țărilor participante, am încercat o chestie foarte ciudată la britanici. ( They said: „You’re either gonna love it or hate it ”   I TOTALLY hated it. 😛  ) 

Nenea clovn și-a luat un tânăr ucenic din public, un copil foarte simpatic, care a făcut față situației mai bine decât un adult, jur! 

clovn

 

Și să mai ziceți voi că românii nu-s patrioți. Publicul tot la ansamblul Plaiul Românesc a fost extaziat. 

Per total, a fost o după-amiază placută, petrecută în sânul globalizării. Evenimentul a fost reușit, în ciuda celor  2 prezentatoare care din când în când se ciondăneau cu microfoanele deschise. 😛

Norvegia

 

De parcă nu erau destule evenimente pentru o singură zi, la întoarcere spre casă, în jurul orei 17.00  am zărit un lobby pentru Librăriile Humanitas, cu pancarte prin Romană, spre Victoriei.  Simpatic, dar oare are vreun efect? 

 

Și-acum, cireașa de pe tort:  cum cele mai ciudate chestii mi se întâmplă în ratb, am avut onoarea de a călători alături de un bătrânel care timp de jumătate de oră a repetat NEÎNTRERUPT un monolog despre SPP…

Acestea fiind zise, ne vedem în ediția următoare a știrilor semi-optimiste.

 

Martor ocular,

Ela

 


later edit: De astăzi o puteți vota pe prietena mea Adela care participă împreună cu Sibel și Floricica la provocarea lansată de revista Tabu aici !!!   

11 comentarii

Din categoria Ela

11 răspunsuri la „Știrile mele de la ora 5

  1. Irinel

    Draga Ela o mica problema pentru tine

    Bunica a facut 3 borcane de compot, unul de caise, unul de piersici, si unul si amestecat si de piersici si de caise. Din greseala a pus eticheta gresita pe fiecare borcan. Dc iti este permis sa gusti decat o data din fiecare borcan si sa nu vezi continutul cum “te prinzi” de adevarutul continut al fiecarui borcan. Se subintelege ca dc gusti o piersica de pilda nu stii din ce borcan ai gustat din cauza borcanului ce le contine amestecate
    Bafta!!! te pup….

  2. faină treaba cu moriştile !

  3. Ela

    @ Irinel: vezi postul anterior.

    @ Copila blonda: Multumim pt feedack!

  4. Irinel

    Eeee…asa cum si tu in problema cu pisoiasii nu se luau in calcul picioarele soferului, asa si aici nu se ia in considerare zeama din compot….:)

  5. Irinel

    pentru Copila Blonda,

    Dc insusi Irinel are o problema….tu oare ai vreo pb cu blondele?…eu unul nu am cu ele nimic…dar simplul „apel” la obsedanta tema imi provoaca fibrilatii….

  6. Idiots arround

    TU stii cum ar trebui sa arate o stire???By the way…ai urmarit vreodata stirile de la ora 5?…intreg blogul tau ar fi mai impresionant decat toate babele violate….din punctul de vedere al dramatismului situatiei (situatia din capul tau). De ce?
    1. Pt. ca violentezi ochiul!
    2. Ne violezi creierul!

  7. Ela

    @ Idiots arround Daca ai fi petrecut vreodata mai mult de 10 secunde pe blog ai fi aflat ca nu e vorba despre blogul meu… Multumesc oricum pentru feedback-ul constructiv 🙂

  8. Felicitari Ella…..Eu am chef sa dansez machidoneste:D….cu Gigi Be(rbe)cali.

  9. Idiots arround

    Din pacate am petrecut mai mult de 10 secunde pe blogul, care nu-ti apartine, dar pe care il semnezi in mod constant. Dupa stiinta mea un blog este un jurnal…electronic. Daca nu-ti apartine, atunci al cui este? Cine isi permite sa scrie niste articole lipsite de valoare in numele tau?

  10. Ela

    Orice blog are pagina „despre” . Ia vezi…reusesti si tu sa o gasesti?

  11. Draga Ella, iti recomand sa nu mai bagi in seama chiar toate „sugestiile”!Mai sunt si „personalitati” ce se vor trezi vorbind..aa..pardon scriind ;))
    Ideea este urmatoarea:interesanta initiativa si interesant blog!o sa va pun la blogroll :d

Lasă un răspuns

