Ce-am mai îmbrățișat azi

După cum vă spuneam acum ceva timp aici, am participat astăzi la ÎMBRĂȚISĂRI GRATUITE!  

DSC_0602

Totul a început la ora 12, în foișorul din Cișmigiu, cu o sesiune de Drum Cafe. Îmi doream mult să văd ce iese atunci când pui laolaltă mulți oameni încărcați cu diverse energii și le pui în brațe niște tobe africane. Și rezultatul mi-a plăcut. Pentru 40 minute am ținut ritmul, un ritm impus, dar totuși înțeles diferit de fiecare participant în parte. ( 😀 )

DSC03587

În cele din urmă, cu mâncărimi în palme, ne-am organizat pe echipe și am purces la oferit oamenilor necunoscuți îmbrățișări. Eu am făcut prima oară un tur de Cișmigiu, unde am avut norocul să îmbrățișez femei, bărbați, bătrâni, copii, olandezi, bunăciuni, cupluri, un mexican… Reacțiile primite au fost foarte variate. De la „De ce nu?” „Dar cu ce ocazie?” „Cine sunteti voi?” „Da, sigur.” și până la replica zilei: „Dar tu vrei o palmă gratuită?” 

Am învățat încă o dată că nu trebuie să judec oamenii după aparențe. Fiindcă m-au îmbrățișat atât businessmanul de 45 de ani, bine-îmbracat, cât și copilele de liceu, independente. Însă n-am reușit să conving un șofer să se dea jos de la volan pentru a primi o îmbrățișare gratuită. 

 

pancarta

 

Ce reacții ați mai întâmpinat? 

 

 

PS: Prima poză nu-mi aparține, am dat de ea via @lumebuna. 

9 comentarii

Din categoria Ela

9 răspunsuri la „Ce-am mai îmbrățișat azi

  1. Eu am coborat odata la Romana. 🙂

  2. Dan

    O zi incarcata. Mai ales emotional. Energia parca venea de la fiecare om pe care il imbratisai. Ella era campioana la imbratisat. Genial.

  3. Ela

    Da, dar tot degeaba. Nu l-am zarit pe Costi sa-l imbratisez. 😛 Mi-as fi atins obiectivul fixat :))

  4. Free Hugs…Am venit si eu dar mult prea tarziu

  5. Alexa

    Prea fain:)

  6. Ela

    Alexa, tu cum ai ratat evenimentul asta? Caci ti-ar fi placut mult.

  7. Alexa

    Eu chiar nu am stiut cand are loc evenimentul:P

  8. Astea sunt pozele pe care le-am facut eu, ar mai trebui sa fac rost de cateva:

    http://picasaweb.google.com/alexandru.simina/FreeHugs20052009#

  9. Ela

    Alexandru, multumesc frumos! 🙂 Si sa ne tot intalnim la evenimente de genul acesta!

Lasă un răspuns

