Legatura dintre logistica si bloguri

„In etapa de introducere pe piata, din cadrul ciclului de viata al produsului, componenta cea mai importanta a mixului de marketing este promovarea. Caracteristicile competitive ale produsului nou nu sunt, de regula, suficiente pentru a cuceri rapid o cota de piata importanta. Este necesara sustinerea promotionala a produsului, pentru a genera notorietatea si imaginea dorita, in randul clientilor potentiali, pentru a stimula incercarea produsului. Companiile care se limiteaza la recunoasterea prioritatii promovarii se pot confrunta insa cu riscul unor pierderi semnificative in privinta vanzarilor si chiar cu esecul noului produs. Motivul il constituie dezinteresul fata de utilitatile de timp si loc solicitate de client. Investitia intr-o companie promotionala de lansare a noului produs nu este garantia succesului, in conditiile in care firma nu este capabila sa asigure distributia fizica a produselor catre clienti si, cu atat mai mult, cand nu poate asigura aprovizionarea la momentul potrivit cu materiile prime, materialele, componentele si produsele necesare constituirii ofertei sale. Buna functionare a sistemului logistic are o importanta deosebita. Imaginea firmei se poate deteriora in cazul in care noul produs intens promovat nu este disponibil pe piata.”  **

 

Invatam in weekend la minunata materie intitulata logistica, cand am dat peste paragraful de mai sus. Si cum in ultima vreme mi-am stresat prietenii cu blogosfera romaneasca, am facut bineinteles legatura cu promovarea blogurilor. A nu se intelege ca-mi zbura mintea la cai verzi pe pereti. ( Doar la vacanta de vara. )

Asa ca am realizat inca o data ca atata timp cat blogul promovat nu genereaza continut, nu merita promovat.  E ca si cum as vorbi eu despre excursia din aceasta vara din insulele Seychelles, in conditiile in care stiu ca sansele sa merg acolo sunt de 0,5 % ( ce optimista sunt :)) )

 

PS: Totusi, daca doreste cineva sa-mi ofere un sejur in arhipelagul Seychelles, sa lase un comentariu. 😛

 

** „Logistica” – Carmen Balan, Ed. Uranus, Bucuresti

Anunțuri

7 comentarii

Din categoria Ela

7 răspunsuri la „Legatura dintre logistica si bloguri

  1. Eu aş face tricouri pe care să fie imprimat textul concluziei tale şi le-aş împărţi bloggerilor… 🙂

  2. Te-a brainwash-uit bine examenul de luni 🙂

    Adevarul e ca ai dreptate, pentru ca blogul sta pe o logistica in sine, hosting, promovare, aprovizionare cu materie prima, etc.

    Is curios daca sare cineva cu o propunere de Seychelles – pentru mai multi

  3. Ce spunea domnisoara Balan e foarte foarte adevarat.
    .
    cat despre bloguri… fiecare blogareste cat si ce poate

  4. Imi aduc aminte cand citeam paragraful ala din carte si ma gandeam ca e adevarat. Cred ca singurul care avea asa putin sens si putea fi dedus…pacat ca la examen capacitatea de a deduce nu a fost testata deloc :(…in schimb nu cred ca o sa mai uit vreodata ca metoda JIT a fost lansata in anii ”50…doamne sper sa trec!

  5. Ela

    @Buddha O sa-i propun lui Dragos Novac pentru urmatorul RBF 😛

    @Titus Da, m-a marcat pe bune materia asta. ( Adela stie! :)) )

    @Nicolae Naumof Nu contestam spusele d-nei profesoare. („Buna functionare a sistemului logistic are o importanta deosebita. ” ) ( Totusi, daca analizam profii de la facultatea de mrk din ASE, fiecare considera ca materia predata de el este cea mai relevanta pentru marketing ca un tot unitar: logistica, cercetari de marketing, studiul comportamentului consumatorului, tehnici promotionale … )

  6. felicitari pentru concluzia asta. Si un proiect pe online, necesita logistica, un plan de activitate si dezvoltare etc.

  7. In mare parte ai dreptate… exista totusi anumite diferente. Asta pentru ca:
    de exemplu daca un blog este promovat excesiv capata o anumita notoritate in anumite motoare de cautare (si cred ca e valabil si in randul cititorilor agasati de promo). Pe de alta parte generatul contentului se imparte in mult si putin, bun si prost. Poti genera content odata la 3 luni iar acel continut poate avea sute de mii de vizitatori. si poti genera 100.000 de articole intr-o zi la care sa ai 200 de vizite :).
    Iar in ceea ce priveste logistica si dezvoltarea unui proiect in mediul blogosferic iti pot garanta ca poti investi sume mari, poti avea cel mai bun continut si dozat perfect dar din pacate sa fi anonim… pentru ca nu esti promovat de cei cu „notorietate” 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s