Vreau sa fiu mare marketeer online

Iar pentru asta am nevoie de si mai multe cunostinte. Variate. Si totusi nisate. Iar cursul lui Doru Panaitescu ma poate ajuta sa aflu raspunsuri la intrebarile ramase, dupa ce in ultima perioada am rasfoit paginile blogosferei cu mult interes pe partea de publicitate online. 

In primul rand, de ce marketing online? 

Studenta fiind in anul 2 la Marketing (ASE), imi place foarte mult ceea ce am invatat pana acum, atat in cadrul facultatii, cat si extra( participand la evenimente de genul AdRevolution, Olimpiadele Comunicarii, Brands Blogs & Cookie, Congresul National al Studentilor la Comunicare, etc ). Dar de pe internet am aflat ca in urma studiului „Internetul si comportamentul utilizatorului roman” realizat de eResearch (cerut de iLeo), majoritatea romanilor acceseaza internetul zilnic si petrec cel putin 3 ore in mediul online. Totodata, peste 70% dintre respondenti au marturisit ca utilizeaza internetul atat in scopuri personale, cat si profesionale. Comparand cu rezultatele studiilor de acum cativa ani se confirma faptul ca online-ul e in permanenta crestere, vorbindu-se de ceva vreme de web 2.0, new media, PR 2.0, marketing afiliat, social bookmarking, internet press kits, social media, micro-blogging, SEO, Blogging for Business si cate si mai cate. 

De ce EU?

Nu sunt nici marketing manager, nici brand manager( ba da, am grija de propriul meu brand. Sau marca? ), dar sunt un publisher online si chiar un vanzator de media, prin intermediul voluntariatului. ( ASER si ATGR ). Sau chiar prin intermediul acestui blog, ca urmare a feedbackului pozitiv pe care l-am primit in ultima perioada de la cititori si a traficului crescut. Si pentru ca vreau sa aflu de la tine, Doru, despre cross-media. 

 

PS: Acum cititi DOAR cuvintele ingrosate!

8 comentarii

Din categoria Ela

8 răspunsuri la „Vreau sa fiu mare marketeer online

  1. Oare există posibilitatea ca Doru să nu înţeleagă? 😛

  2. Tare faza cu cuvintele ingrosate Ella 🙂 Succes…desi stiu ca o sa castigi.

  3. Ela

    Adela, wrong answer 🙂

  4. Imi pare rau Ela, dar o sa mai fie concursuri 😀

  5. si ce stii tu de fapt despre marketing online ?:)

  6. Ela

    Se pare ca nu atat de multe ca tine, Robert. 😛 Dar faptul ca ai pus toate linkurile tale la URL nu e un plus.

  7. Ela, eu i-am scris si versuri lui Doru si tot nu am castigat 🙂

  8. Ela

    @Aur1ca Stiu, le-am citit! Asta e. Nu putem toti castiga. Dar data viitoare voi castiga eu :))

Lasă un răspuns

