Ciripim? Aaa…twitterim!

Twitter: Unealta apreciata de majoritatea micro-bloggerilor care poate fi folosita in 25396 moduri. Pe scurt, cica asa: 

 

twitter

 

Ei bine, eu am folosit contul meu de twitter pentru a scrie editorialul revistei ASERTIUNEA . Nu ma intrebati cum mi-a venit ideea, caci n-a fost o decizie grea. Am dat click pe profilul meu, am selectat cateva tweeturi*, am introdus si un RT( *retweet ) si ceva reply-uri si cam asta a iesit: 

Editorial Elena Cîrîc

 

Povestea din spate? Retelele sociale au un impact tot mai mare asupra vietii noastre. V-am spus ca celalalt editorial, al Irinei, e inspirat din blogul ei? 

Asadar, poftiti de cititi noul numar al revistei, la care lucrez alaturi de Irina si restul echipei de ceva timp.

 

 

*tweet = mesaj de maxim 140 caractere scris pe Twitter.

Imaginea a fost luata de aici

5 comentarii

Din categoria Ela

5 răspunsuri la „Ciripim? Aaa…twitterim!

  1. Felicitari pentru revista. Arata foarte bine 🙂 Singura mea sugestie e sa reprelucrati imaginile in InDesign sa se incarce mai repede fiecare pagina, pentru ca e destul de greu de citit daca dureaza 2-3 secunde load pe pagina.

    Tchuss!

  2. Andrei88

    Faceti o treaba foarte buna si meritati toate felicitarile din partea mea! Romania are nevoie de oameni ca voi pentru a putea progresa,insa aveti grija sa nu plecati…ramaneti pentru a lupta iar in final si cu ajutorul celorlati ne vom face respectati.
    Mult succes in continuare!

  3. Felicitări, fată! Sunt de acord cu Titus în legătură cu imaginile. Ar putea fi optimizate să se încarce mai rapid, că acum există nişte întârzieri pe acolo (cel puţin pe o conexiune wireless)

    PS : ce se aude cu bannerele? 🙂

  4. Ela

    Multumesc.
    @Titus, o sa tin minte varianta cu Indesign, poate modificam, ca sa fie cat mai usor de citit.
    @Andrei88 Conform acelui ’88 as inclina sa cred ca suntem de aceeasi varsta. Am dreptate?
    @Buddha vin si bannerele 🙂

  5. pana sa castigam televizorul te invit la o ceasca de ceai dardindar: Cand strazile miros a ceai de tei si o drumetie dardindar: Continuam excursia in felul acesta nu ne vom supara cu siguranta daca unul din noi iese castigator

Lasă un răspuns

