Idei la rece despre Net Start-Up( CERF 2009 )

Desi am examen maine, am mers si eu in seara asta la evenimentul organizat de Cristian Manafu, la care cativa oameni care au ceva de spus si a caror parere cantareste in online-ul romanesc au oferit feedback tinerilor entuziasti. Dragos Novac (Metropotam), Orlando Nicoara (MediaPro Interactiv), Dragos Stanca (F5 Realitatea-Catavencu), Dragos Roua (Antreprenor), Daniel Enache (Thousand Tiny Tigers) si Vlad Stan( Antreprenor).

Au fost cam 7-8 proiecte selectate in prealabil, iar cei care le-au prezentat astazi au avut la dispozitie 7 minute fiecare. Dupa care a urmat, fireste, o sesiune de intrebari si raspunsuri. La un moment dat mi-as fi dorit sa pot pune si eu intrebari, fiindca aveam atatea. Dar alegerea acestui format, de interactiune numai intre membrii „juriului” si „omu’ cu ideea” a fost corecta, fiindca si-asa a durat cam mult ( de la 18.30 la 21.00 ).

Cu ce-am ramas? Idei bune sunt peste tot, „pe toate drumurile”. Conteaza insa si fezabilitatea lor si demersul propriu-zis care trebuie facut pentru a ajunge acolo unde se doreste. Conteaza analiza pietei, targetarea, previzionarea, strategia. 

Nu vrea nimeni sa investeasca bani intr-un proiect care nu are niciun element de diferentiere. De aceea, tinerii antreprenori ar trebui sa puna mai mult accent pe pragmatism. Si cu siguranta ar trebui sa-si prezinte ideile cu mai mult entuziasm si hotarare. 

 

Pentru mai multe detalii transmise live cititi-l pe Titus!

PS: M-am simtit ca si cum as fi fost la Arena Leilor. Daca i-as fi ascultat si pe Marius Ghenea sau pe Dragos Anastasiu, n-as fi mai vrut nimic de la viata. Pentru seara asta. 🙂

4 comentarii

Din categoria Ela

4 răspunsuri la „Idei la rece despre Net Start-Up( CERF 2009 )

  1. Si sa nu uitam sfatul antreprenorilor catre intreprinzatori de a pastra un nivel rezonabil al pretentiilor financiare, apropo de asta

  2. Din ce am urmărit eu pe apropo.ro, nu am fost impresionată. Cred că cei ce îşi prezentau ideile nu veniseră pregătiţi. Ori, în momentul în care te duci să ceri bani, aş zice că trebuie să fi un munte de încredere şi mai ales trebuie să ştii perfect ce oferi. Ei ştiau perfect ce intenţionau să ceară.

  3. Idei avem toti. Modul de a le pune in practica difera. Acest gand ma face sa lansez proiecte care se dovedesc fiabile, tocmai pentru ca eu am un alt stil de dezvoltare.

  4. Ela

    Sorin, succes! 🙂

Lasă un răspuns

