De-ai fi…

tu salcie la mal, m-as face rau la umbra ta 🙂

Cand am primit leapsa lansata de HotCity de la Marie Jeanne, m-am gandit imediat la melodia cantata de Mihaela Mihai:

Melodia e frumoasa, vocea e superba, dar versurile mi se par cel putin amuzante. Amuzante in ideea in care atunci cand fluturasii sunt prezenti, logica nu mai e necesara.

Altfel spus, dau si eu mai departe leapsa catre Adela , Idaho , Simona si oricine mai pofteste.

De-ai fi tu soarele pe cer
M-as face cand rasari in zori
Un camp de flori …

3 comentarii

Din categoria Ela

3 răspunsuri la „De-ai fi…

  1. Hehehe, scriem. Scriem!

  2. copolovici

    E drept că fluturaşii nu au nevoie de logică, dar în astea trei versuri nimic nu-mi sună absurd. Poate doar un pic (ră)sucit.

Lasă un răspuns

