MONTANIADA editia a II-a -> masivul Fagaras, 2-5 iulie 2009

Nici nu am timp sa mai scriu pe blog de cate chestii se intampla zilele astea. Insa, ar fi cazul sa va invit si eu, personal, la cea de-a doua editie a Montaniadei

Cred ca v-am mai povestit despre ce s-a intamplat anul trecut la editia I, insa, puteti afla mai multe din numarul din august 2008 al revistei  „Invitatie in Carpati”, de aici, sau urmari imaginile de aici.

Ideea e ca o sa fie un eveniment in aer liber, cu oameni faini, iubitori de munte si muzica de chitara. Anul acesta tabara va fi amplasata intre cabana Piscul Negru si cabana Capra, din masivul Fagaras. Asa cum v-am obisnuit, am pregatit premii multe, iar intreaga Olimpiada a Muntelui se va desfasura intre 2-5 iulie

Mai jos aveti mai multe informatii. 

Sau vizitati direct www.GHIZIIROMANIEI.ro

Newsletter ATGR 2009

2 comentarii

Din categoria Autori, Ela

2 răspunsuri la „MONTANIADA editia a II-a -> masivul Fagaras, 2-5 iulie 2009

  1. Pingback: Cum o fost la Montaniada 2009 ? « Pleiada

  2. Pingback: Cum o fost la Montaniada 2009 ?- Elena Cîrîc

Lasă un răspuns

