Painea noastra cea de toate zilele

La invitatia lui Sorin am ajuns in seara aceasta intr-un loc pe care multi il laudasera: Violeta’s Vintage Kitchen.

Dupa reteta Violetei, care era cu zambetul pe buze si dispusa sa ne ajute, am reusit cu totii sa coacem o paine, care chiar a putut fi mancata! 

painea tuturor

Au framantat in seara aceasta:  Diana StoleruGramo, Sana NicolauMarie-Jeanne, Cochinescu,  Gianina, Iulian Comanescu , Mazilique , Simona si inca niste curajosi.

Painea facuta de mine si de Sorin e cea in forma de ” funny face” ( cum altfel? ). Sotii Cochinescu au facut o painica in forma de mar.ro ( :)) ), Sana Nicolau si-a framantat inimioara, sotii Gramo au modelat un superb „V” ( Violeta, iata si logo-ul tau 😛 ), iar Diana, castigatoarea pe merit a premiului oferit de Violeta, a copt un fluture! 

Elena Cîrîc si painea

Poze mai multe gasiti la Sutu, pe care am avut onoarea sa-l cunosc in seara asta.

7 comentarii

Din categoria Autori, Ela

7 răspunsuri la „Painea noastra cea de toate zilele

  1. paine e cancerigena…asa ca nu e de mancare…dar fata da 😛

    • Mie inca imi persista in cap mirosul…ma va urmari cu zilele. Acum tre sa ma duc la tara sa gasesc si miros de lemn ars si astfel imi recompun puzzle-ul cu amintiri din copilarie :)) Ce bine-mi pare ca v-am cunoscut…..

  2. Ce fata zambitoare….testosu ninja:D

  3. Pingback: Reteta de facut paine « Gramo`s World

  4. Pingback: Painea noastra | Blogu` Lu` Sorin

  5. da’… la dupabloguri v-am vazut, sau doar in poze ? :))

  6. R.R

    Aaa faimoasa paine! Haios rau! Bravoo din nou.

Lasă un răspuns

