RoTweetMeet e 6D?

Dupa un weekend copios cu bloggerii la Oradea, am mers in seara asta la RoTweetMeet, la Carturesti. Mi-a placut foarte mult printul de la intrare  ” Ceai la 140 de caractere ” ( sau ceva de genu’ )

Prezentarile au fost ok, iar discutiile si mai interesante, fiindca publicul a fost format si din oameni din agentii, care de obicei nu prea participa la astfel de intalniri.

Dragos Roua a vorbit despre cateva motive pentru folosirea twitterului:

  • technical curiosity
  • research
  • promotion
  • information
  • sharing personal info
  • networking

Bobby Voicu a tinut in seara asta o prezentare un pic mai tehnica, despre folosirea a 3 tooluri utile:

  • Twuffer
  • Tweetlater (despre asta zicea si Buddha intr-un articol recent )
  • Twist

Din experienta sa, intervalul propice promovarii unui produs/ serviciu este 12:00-15:00 sau 19:00-21:00.

Calin Fusu, pe langa promovarea retelei sale sociale ( 😛 ), a vorbit despre oportunitati in socializarea online.

Alex Seremet, omul care tine in spate contul @BMWRO, ne-a spus ca din punctul lui de vedere, interactiunea cu publicul este foarte importanta. Cititorii trebuie sa simta urme „umane” in spatele oricarui cont corporate de  twitter, pentru a-si creste increderea.

Tudor Galos, desi a venit cu ceva informatii ne-updatate despre numarul de utilizatori twitter, a tinut publicul interesat printr-o buna prezentare, asa cum se pare ca face de obicei.

Dragos Novac a oferit cateva exemple practice, printre care si profilul utilizatorului de metropotam.ro

Multi s-au aratat nemultumiti de acest eveniment, dar mie personal mi-a adus ceva informatii noi si mi-a dat multe idei pentru viitor. Ca individ care la randul sau a promovat chestii prin intermediul twitterului, consider ca speakerii si studiile de caz au fost bine alese de catre nepunctualii organizatori (:P )

Cateva poze de la eveniment gasiti aici

Si-au mai dat cu parerea si Tara si Andrei.

Imediat dupa ce am plecat de la rotweetmeet, m-am intalnit cu Sorin si cu JustF0rFun pentru a merge la Liberty Mall, la un film 6D, cica.

Am privit impreuna „The haunted house”, un filmulet de 14 minute. Pentra experienta oferita, merita sa mergeti macar o data in viata la un astfel de film. Pretul biletului este de 10/15 ron.

The haunted house

PS: De astazi si pana duminica voi fi de gasit in muntii Fagaras, intre cabana Piscul Negru si cabana Capra…  De joi incolo va astept si pe voi la Montaniada 🙂 Pana atunci, sa twitterim fericiti!

4 comentarii

Din categoria Autori, Ela

4 răspunsuri la „RoTweetMeet e 6D?

  1. Vacanta placuta si distractie cat cuprinde:)

  2. Mamaaa ce cuvant greu pentru unu care nu a mai vazut muntele de peste un an: FAGARAS. Sper totus ca dupa ce imi apare fecioru’ si dupa ce o incepe sa mearga binisor, sa revin la cararile sale, ca am inceput sa le visez noaptea, asa de dor imi e de ele! 😉

  3. Ela

    @artistu Ah, ce imi plac parintii care isi duc copiii pe munte la o varsta frageda! Si acum sunt o gramada de copilasi pe aici, care nu se tem de nimic. Mai devreme o fetita a aruncat 2 m o bila de 3 kg! Daă am vazut bine pe twitter, esti deja tatic! Felicitari!

  4. Da ai vazut foarte bine! Si nu pot decat sa ma bucur ca au facut din nasterea ficiorului meu un eveniment „twittosferic”! 😉
    P.S. Vezi ca gasesti si ceva poze pe acolo cu minunea cea mica!

Lasă un răspuns

