Tot despre Marketing 24/7

Fiindca eram pe fuga, n-am apucat sa va povestesc mare lucru despre conferintele de la Sibiu, de saptamana trecuta.

Acum n-are sens sa va insir tot fluxul de idei, fiindca au facut deja asta mai multi oameni si au facut-o bine: Mihai Irinel , 2, 3 si 4, Dheo, Auras , Luiza, Ioana + o parte dintre speakeri: Krumel, Dan VîrtopeanuClement Nicolaescu, Claudiu Gamulescu, Ovidiu Negrean. Si in plus, gasiti aici inregistrate prezentarile din prima zi.

Insa, o sa va prezint o parte din ideile cu care am ramas eu in urma evenimentului organizat foarte bine de catre Ciprian Stavar.

ZIUA 1

De la Justin Kadima am retinut ca nu poti controla o discutie, dar o poti influenta.  Ca nu trebuie sa fii comercial, caci scopul principal e sa generezi discutii si buzz pozitiv in jurul produsului tau.  De altfel, un feedback negativ valoreaza cam cat 5 pozitive.

Ovidiu Negrean a prezentat o multitudine de tool-uri social media, insa pe mine personal nu m-a atins, din simplul motiv ca nu cred in folosirea a 50 de tool-uri aparute peste noapte. Mai bine putine, dar folosite cu cap.

Ionut Oprea a venit, asa cum ne-a obisnuit, cu statistici. Ne-a vorbit un pic despre social media in Romania si cica ar exista in prezent 237 820 utilizatori Facebook, dintre care 119 700 fiind de sex femeiesc. Dintre toate comunitatile existente, pe bloguri exista in continuare cel mai mare grad de implicare in comentarii.

De la Rick Ton, care a vorbit la modul general despre designul unui website, am retinut o singura idee:

Hottest design + latest technology <> results

Valentin Oeru a prezentat  tradeads.eu si posibilitatile de masurare a eficientei in timp real ( rata de click, ecpm, rata de conversie, click/lead sau click/impresie pentru fiecare zona sau banner din sistem )

Prezentarea lui Marius Deak, despre cum poti obtine rezultate „2.0” pocnind din degete, mi-a placut cel mai mult, fiindca are charisma unui bun speaker. Trebuie sa nu uitam oportunitatea 2.0, aceea de a deveni un brand cu prezenta online cu adevarat orientata catre client. De asemenea, mi-a placut mult abordarea lui: „Easy way out” vs  „Hard Work”

Bogdan Iordache a vorbit despre email marketing vs SPAM. Aruncati un ochi pe conectoo.ro/blog.

Aurora Enghis a avut iarasi o prezentare care mi-a placut, desi informatiile prezentate de ea le-am auzit in mare parte si de la Maia Novolan cu ocazia Congresului National al Studentilor la Comunicare. Mi-a placut paralela facuta intre „continut mobile” si „continut online”.

Dan Virtopeanu a completat-o intocmai pe Aurora, recomandandu-ne totodata cartea lui Tomi Ahonen „Mobile the 7th Mass Media„. Se pare ca

  • 84 % dintre persoane asteapta un raspuns la sms in urmatoarele 5 minute
  • 50% dintre persoane asteapta un raspuns la un email in 24 ore

Gabriel Curcudel, pe numele lui de scena Krumel, ne-a prezentat destul de clar diferentele dintre „navigation searches”, „transactional searching”, „informational searching” si „organic search”

Clement Nicolaescu ne-a aratat cateva filmulete care mi-au placut mult, printre care astaasta si asta [What if all shopping was like shopping on the Internet? ]

ZIUA 2: workshop-uri

Ciprian Stavar a incercat, prin exemple concrete, sa explice cum se poate ajunge la indivizi. Mai mult, el ne-a recomandat 4 carti, pe care eu doar le-am frunzarit pana acum: „Buzz marketing”, „The boiling point”, „Scrisori de vanzare care vand”, „Traversarea abisului”

Doru Panaitescu ne-a vorbit despre ramurile marketingului digital si a facut o paralela foarte interesanta intre classic media(1.0) si new media(2.0), de genul Britannica vs Wikipedia, CPM vs CPC, etc.

Pe Alex Visa ma bucur ca l-am intalnit, el fiind un Specialist Certificat Google Adwords. Am mai inteles si eu cum sta treaba cu marketingul prin motoarele de cautare.

Acestea fiind zise, Marketing 24/7 a fost o ocazie buna pentru mine de a mai afla lucruri noi si de a cunoaste oameni noi. Asa-zisul networking 🙂

Anunțuri

14 comentarii

Din categoria Autori, Ela

14 răspunsuri la „Tot despre Marketing 24/7

  1. Pingback: Marketing 24/7 - impresii după cea de-a treia ediție | Blogul lui dheo

  2. emma

    scrii mult . des si prost pe linga toate acestea . propaganda ieftina de link-uri de indobitocit ( si asa intesivata ) campanie imi spune mie par egzompla ca sunteti o gasca de rucsac excursionisti in tara „cacalacilor ”

    a, si sa nu uit : mixi-pixi-… ma rog biju-bijou cu nuantzare de bordel 🙂 nu te ofensa . nici nu ai cum .

    p.s. in germania „tuitaru „e pentru ramasi in urma (+ asociali) da ma rog ! atat doici cat stiiiiiii… e klar !

  3. Ela

    @Emma Bun venit pe blog 🙂 Dar esti libera sa pleci oricand, daca nu iti place 🙂

  4. emma

    ca bine zici 😆

  5. Iulian

    Emma, noi iti multumim pentru vizite si pentru parerile impartasite. Sincer. Ca sa scrii cat scrii tu, atat la posturile mele cat si ale Ellei, iti trebuie atentie, timp si energie. Or, tu le investesti pe toate in ceea ce am scris noi.

    Ca atare, iti multumim si te mai asteptam pe la noi! Si daca ai putea sa ne anunti de o greseala concreta, te rog, fa-o. Asta-i calea progresului.

    Multumim si toate cele bune! 🙂

  6. emma

    Iulian : da . din tine o sa iasa un doctor de exceptie . mi-a placut mult subtilitatea . o traduc / interpretez – iata :
    „trateaza un intrus cu exces de bun simt si prietenie ( daca are o doza de bun simt … se simte prost 😆 ) ”

    touche ! vezi ca se poate si altfel 🙂

  7. emma

    am uitat si critica 😆 iat-o :

    daca depui si tu putina energie atentie si timp in articole .. vor fi chiar foarte bune 🙂

  8. Pingback: Sa vorbim un pic si de masterul de marketing online « Pleiada

  9. Ela

    Ok, mi-ar placea sa continuam/ continuati discutia aceasta pe alta pagina ( Despre noi ? ) . Comentariile sunt cel putin offtopic. Emma draga, fiindca tu te pricepi atat de bine la dat cu parerea, nu ne lasi si noua adresa ta de blog, sa-ti apreciem scrisul cel far’ de greseala ?

  10. emma

    Ela bella : tocmai din cauza ca mi-e scrisu cu gresala nu mi-am facut blog . ce zici de asta ? 🙄 tare nu ? 😀

  11. Ela

    @Emma ca esti lasa? Ca nu-ti asumi riscuri?
    Ti-am trimis mail, in caz ca ai lasat adresa corecta 🙂

  12. emma

    Ela draga, l-am primit . multumesc 🙂 ai dreptate . dar eu te mai tachinez samtaim 🙂
    of , asta cu „asumatul” – stii-, „sarfingul” asta iti rapeste o multime din timp . sa alunecam in alte multe dependente mi se pare putin riscant 🙂

    p.s. dar blogul e o platforma buna . generalment 😀

  13. Pingback: Romanii, internauti innascuti « Pleiada

  14. Pingback: Sa vorbim un pic si de masterul de marketing online- Elena Ciric

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s