Sa vorbim un pic si de masterul de marketing online

Da, stiu, e vara! Cui ii mai sta gandul la chestii serioase pe vremea asta, cand toata lumea viseaza numai la mare, apa, piscina, balaceala si o bere rece ?

Insa Doru Panaitescu a facut o chestie geniala. Fiindca el e un om bun, care a terminat facultatea de Marketing din cadrul ASE-ului ( rings a bell? 😛 ), simte ca trebuie sa ofere ceva inapoi. Asa i-a venit ideea sa finanteze partial un viitor student. Mai mult, s-a gandit el ca daca tot are multi prieteni care o duc bine, sa-i „corupa” si pe ei in proiectul sau. Si uite asa s-au strans pana acum 7 sponsorizari!  Deci 7 studenti, dintre cei 250 care vor aplica pentru programul de master de marketing online din cadrul ASE in anul 2009-2010, vor beneficia de 900 RON, echivalentul a jumatate din taxa pentru primul semestru al programului)

Aseara, Doru ne-a invitat la o masa rotunda la restaurantul Lotca sa povestim despre viitorul marketingului online impreuna cu d’l Mihai Orzan( in calitatea sa de reprezentant al Academiei de Studii Economice din Bucuresti).

Am ascultat frumos vorbele lor, apoi au urmat intrebarile noastre.  Mie mi s-a parut firesc sa intreb care sunt cadrele didactice. Raspunsul nu prea mi-a convenit, dar ma asteptam la el: cadrele didactice sunt cele prezente deja in ASE, o mare parte probabil ca sunt profesori cu care deja am avut cursuri.  Nu ma intelegeti gresit, pe unii dintre ei ii respect la maxim, insa, daca ma voi inscrie la anu’ la masterul acesta, mi-ar placea sa vina sa-mi vorbeasca si un Doru Panaitescu, un Marius Deak, un Ionut Oprea, un Costin Cocioaba, un Ciprian Stavar, etc.

Asa cum glumeam la Sibiu cu Doru si Mugur Frunzetti „Nu mai asteptati si voi un an sa ajung si eu la master? ” Bine, lasa, eu o sa primesc bursa de la stat :))

Un comentariu

Din categoria Autori, Ela

Un răspuns la „Sa vorbim un pic si de masterul de marketing online

  1. chiar ca a fost o seara reusita. Doru face o groaza de chestii misto. Legat de bursa ta, mai povesimt noi peste un an, dar la cum te vad eu, sigur o sa ai sprijin :))

Lasă un răspuns

