Paris, je t’aime

Imi plac filmele cu povesti frumoase de dragoste si probabil ca Diana m-a ghicit, fiindca m-a convins sa merg miercuri seara la film. De fapt, vazusem pe blogul lui Cristian Sutu ca timp de 10 zile se proiecteaza filmele de la TIFF in parcul Bazilescu si mi-a suras ideea.

Numai ca socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ. Nu ma intelegeti gresit, filmul in sine a fost superb si merita sa-l vedeti cu orice pret! 18 povesti de dragoste, unice in felul lor, dar dependente cumva una de alta. Directori buni, actori si mai buni ( Natalie Portman, deh ). Insa buzz-ul, zmogotul de fundal, reactiile celor din jur, a caror medie de varsta nu depasea 16 ani erau iritante. Sau poate doar deranjante. Fiindca intram in poveste, eram trup si suflet acolo, respiram odata cu personajele si apoi brusc auzeam o samanta clantanind in gura celui de pe scaunul alaturat si reveneam cu picioarele pe pamant.

Singura parte buna pe care am gasit-o eu la locatia aleasa: cele 7 avioane care au aterizat pe Baneasa in seara de 22 iulie, in intervalul 22.00 -23.50, din simplul motiv ca imi place sa privesc avioanele care aterizeaza.

Trailerul e groaznic. In general nu-mi plac trailerele , fiindca nu ma conving sa vad filmul respectiv. De cele mai multe ori nu surprind nimic. Arata doar personajele, pe un fundal sonor.

Insa, va doresc vizionare placuta 🙂

2 comentarii

Din categoria Autori, Ela

2 răspunsuri la „Paris, je t’aime

  1. ah si eu am auzit de film, dar o parere mai negativa 😦

  2. Ela

    @Alle da, as putea afirma ca e unul dintre acele filme pe care ori il iubesti ori il gasesti foarte prost.

Lasă un răspuns

