Pe unde umblu zilele acestea

Contrar asteptarilor mele, am ajuns din nou la Marea Neagra vara aceasta. Si nu oricum! Ci intr-o masina cu balonase la oglinda. Adica da, am fost nuntas.

Cu siguranta aveti fiecare povesti cu si despre nunti, insa aceasta a fost pentru mine o adevarata experienta sociala. Aproape ca nu-mi pare rau ca n-am ajuns la #CokeLivePeninsula.

Astazi, insa, plec pentru prima oara in DELTA DUNARII! Si am uitat sa-mi cumpar esentialul: AUTAN! 😀 D-aia-s buni prietenii :))

Voi reveni cu povesti si poze.

Va doresc RACOARE 🙂

3 comentarii

Din categoria Ela

3 răspunsuri la „Pe unde umblu zilele acestea

  1. Distractie placuta. Am fost si eu si este super . Rezervatia Deltei Dunarii, nu degeaba este nr1 in Europa.Iti doresc distractie placuta.Sa ne arati si nou poze noi de acolo.
    DIASTRACTIE PLACUTA.

  2. poate nu faci poze faine 😛

  3. Ela

    Dani, Florin, am scris povestea, urmeaza si pozele. Am avut ceva probleme tehnice 🙂

Lasă un răspuns

