Tristete asupra folk-ului romanesc

M-a intampinat de dimineata vestea mortii Tatianei Stepa, primita pe messenger. N-am stiut cum sa reactionez. Se pare ca artista nascuta in 1963 a murit la spitalul Militar din Bucuresti, suferind de cancer.

tatiana stepa

De obicei, grupul meu de prieteni cu care merg la munte nu prea interpreteaza melodii de-ale sale, insa imi aduc aminte ca mi-a placut foarte mult s-o ascult live la festivalul „Om bun” si la altele.

Se cuvine asadar sa acultam cateva dintre melodiile cunoscute cantate de ea:

Probabil cea mai indragita melodie:

Si un cantec de despartire:

Cu siguranta n-o vom uita!
Later edit: Artistu a scris si el.

Un comentariu

Din categoria Autori, Ela

Un răspuns la „Tristete asupra folk-ului romanesc

  1. Pingback: Tatiana Stepa a tineretii mele… « vaccin contra prostiei

Lasă un răspuns

