Mirajul Deltei Dunarii

Nu stiu daca e unica in Europa, insa Delta Dunarii e cu adevarat unica in Romania. Va invit sa admirati o parte din peisajele idilice de care am avut parte saptamana trecuta si sa mai meditati un pic la mesajul asociatiei “Salvati Dunarea si Delta

Un pet dispare in 800 de ani.

Nesimtitii niciodata!

Desi sunt biodegradabili.

DSC02675

DSC02672

DSC02680

DSC02681

DSC02685

DSC02687

DSC02712

DSC02733

DSC02736

DSC02746

DSC02739

DSC02785

DSC02750

DSC02790

DSC02792

DSC02839

DSC02925

DSC02944

DSC02953

DSC02967

DSC02982

DSC02976

DSC03108

DSC03112

DSC03120

DSC03058

Si ca bonus:

DSC02996

Articole pe aceeasi tema:

https://pleiada.wordpress.com/2009/08/06/jurnal-de-delta-retrospectiv/

https://pleiada.wordpress.com/2009/08/08/foto-jurnal-de-delta/

11 comentarii

Din categoria Ela

11 răspunsuri la „Mirajul Deltei Dunarii

  1. Foarte frumoase pozele, cat despre nesimtiti ar trebui date niste legi aspre!

  2. Da, în general sunt reuşite. Acum ca sfat pentru „un pas mai departe” în arta fotografică. Mai ai de lucrat puţin la încadrări (de ex ai câteva înclinate care nu arată prea frumos, sau altele puţin cam centrate. Nu este o problemă cu centrarea, dar trebuie să fie armonioase). Aş menţiona că se mai poate lucra şi la culori/contrast/luminozitate. Nu ştiu ce aparat ai, dar dacă este un d-slr, este loc de mult mai mult.

    p.s. de apă nu te atingi fără filtru de polarizare!

  3. Ela

    Catalin, iti multumesc frumos pentru sfaturi! Insa eu sunt clar o amatoare. Ma simt foarte bine cu aparatul foto in brate si ma entuziasmez ori de cate ori vad un DSLR ca al Ralucai Popa, al lui Pyuric, Zoso, Alex Conu sau Doru Panaitescu. Pozele din delta sunt facute cu un p&s Sony DSC H50, dar nici macar acela nu e al meu :)) Cat despre pozele inclinate: majoritatea au fost facute din barca, in timpul mersului. Ce sa imi doresc mai mult? 😀 Concluzie: in prezent imi lipsesc un DLSR ( ce zici de un Nikon D300? 😀 ), obiectiv(e) card, trepied, geanta, acumulatori de rezerva, filtru de polarizare, sa, dar inainte de toate acestea un curs de fotografie 🙂

  4. Pingback: You can't handle the Truth!

  5. Cursuri foto sunt foarte multe. Posibil că unele sunt mai bune ca altele, dar acest lucru depinde de elev. Dacă vrei şi ştii să acumulezi, poţi învăţa fotografia şi singur. Cursul foto doar îţi deschide noi oportunităţi, mai afli câteva sfaturi practice de la colegi şi vezi o parte din viziunea fotografică a lectorului şi bineînţeles, cea mai importantă parte, înveţi tehnică foto (aici la fel depinde de la un lector la altul).

    D300 este un aparat avansat, scump şi cu pretenţii. Eu mereu am fost pe ideea ca evoluţia să se facă în paşi. Ia-ţi întâi ceva mai de amatori, până în D90 să zicem (asta pentru că ai menţionat nikon) şi dacă vei simţi că te limitează aparatul treci la clasa următoare. Altfel, poţi arunca o grămadă de bani pe nişte rezultate banale.

    Nu mai fi geloasă pe aparatele sau pozele altora, tu eşti singura ta limită.

  6. faine poze .. indifernt de ce aparat/ lentila a avut sansa sa le vada…

    ca locatie? mila 23? sontea?

    vlad – vesnic indragostit de delta!

  7. Ela

    @Catalin stiu ca D300 e un aparat pretentios, dar ziceam si eu ca imi place. Momentan nu prea imi permit nici un Nikon D60. Oricum, mai povestim 😉

    @Vlad Pozele le-am facut pe drum spre Maliuc – lacul Fortuna – Baclanesti, Murighiol, insula km54, in zile diferite. Succes cu blogul!

  8. Ela

    @Vlad stii ce-i culmea? Ca eu am ajuns in locurile alea fara Doru. Abia apoi am aflat ca de fapt si lui ii place foarte mult zona Fortuna-Baclanesti. 🙂

    • ok.. o sa ajung si eu .. acolo ca prea le laudati (tu in imagini) doru si in cuvinte 🙂
      oricum superbe.. pacat de braconaj.. si curentat.. nesimtire.. etc..
      vb unui amic.. in curand McDonalds in delta:D

  9. vladp9

    eu iti multumesc pentru pozele superbe postate aici

    o vara frumoasa in continuare

Lasă un răspuns

