FTW: For the win

Pe 24 aprilie 2009, Raluxa imi lasa un comentariu la unul dintre posturile mele in care ma anunta ca articolul a fost postat pe Blogoree. Bun, stiam eu foarte bine ce e Blogoree, insa n-avusesem niciodata curiozitatea sa-mi fac cont acolo. Cand am vazut insa ca asta imi aduce vizitatori noi pe blog, m-am intrebat: “De ce nu? “

Si-uite asa am inca un motiv sa-i multumesc Ralucai, fiindca de atunci sunt si eu utilizator fidel al acelui ~ site de bloguri ~.

Cam la 3 luni de cand foloseam blogoree.ro, cand abia ma obisnuisem cu structura site-ului si invatasem cat de cat cum sta treaba, Bobby Voicu, omul din spatele proiectului, a anuntat brusc o schimbare. Blogoree a devenit FTW, fiindca

“Blogoree trebuia sa creasca. Comunitatea formata acolo era formata din bloggeri care se votau intre ei, rareori propuneau alte bloguri, propuneau numai de pe blogurile lor samd. Poate ca pentru ei era ok, dar comunitatea stagna, nu mai evolua.” ( Bobby Voicu )

Diferenta majora intre cele 2 platforme e ca pe FTW se pot adauga si articole de pe site-uri.  Asadar, “combinaţia siteuri + bloguri înseamnă un pas spre mainstream” dupa cum zicea Raluxa.

Mai nou, de cateva zile sunt moderator pe FTW. Ce-nseamna asta? Ca pe mine trebuie sa ma injurati daca v-a fost sters articolul. 🙂 Exagerez, nu sunt singurul moderator si nici nu sunt aspra, doar ma stiti. Dar promit sa n-am remuscari daca incalcati regulamentul!

Asadar, puneti mana si faceti-va cu incredere cont pe FTW. Veti gasi acolo cititori noi si articole bune. Iar Eugen v-a pregatit si un tutorial pentru introducerea butonului FTW.ro pe pagina articolului vostru, ca sa puteti fi votati cu usurinta de catre cititori.

5 comentarii

Din categoria Ela

5 răspunsuri la „FTW: For the win

  1. Atunci nu poti decat sa primesti aplauzele noastre! 😉

  2. B

    Pfa! Ti-ai dat foc la valiza, domnisorica!

  3. Ela

    @Artistu Multumesc 🙂 Desi Andrei (@B ) zice ca mi-am taiat singura craca de sub picioare 😀

  4. Pingback: Primul party FTW « Pleiada

  5. Pingback: Primul party FTW- Elena Ciric

Lasă un răspuns

