Jesse McCartney, what up dog?!

“Draga Domnule Jesse McCartney,

As vrea personal sa va felicit pentru noua dumneavoastra melodie “Leavin’” in care m-am convins ca si muzica Americana poate sa dea mult prea proverbialul chics in stil mare si grandios.

Sunt extraordinar de curioasa in schimb cine v-a fost muza: Beyonce, Kevin Fetherline sau toti albii liceeni cu aere de negri de cartier? Personal as zice ca toti trei. Si mai personal as zice ca in ciuda versului “just tell him to the left” inca nu ati adoptat in totalitate stilul lui Beyonce desi ati fost aparent la un sutien paietat de a avea acelasi cantec. Nu va faceti grii, cu effort si putina vata, se rezolva si asta. Toate cele bune,

Pixie”

Cam in genul asta as formula o scrisoare Ne-Sirului Jesse McCartney pentru aberatia de cantec care doar ce l-am ascultat unde minus gesturile si niste crema de pantofi pe fata canta efectiv in stilul dezolant al canteretilor negri care au avut un buget de 10$ sa isi faca un clip.

Aspectul de scobitoare masculina chiar nu il facea credibil in rolul masculului caruia ii place de o tipa si incearca sa o convinga sa isi paraseasca prietenul, pentru ca Jesse aparent “does it better”. Va cred ca nu v-ati terminat studiile la Oxford, dar lasati jargonul unde ii sta bine ca pe dumneavostra e pur si simplu ridicol si penibil. Talk white!

Bine, acum nu zic ca nu o fi avand sustinatori. Domnul Kevin Fetherline, sunt sigura ca i-a apreciat imaginea. Doar la inceputul carierei sale a sustinut ca atunci cand se va lansa, lumea va uita de Eminem. Singura problema a domnului Britney Spears a fost ca 5 minute mai tarziu cariera lui luase sfarsit.

Binecuvanta fie pauza mea de tigara ca asa mai ajung si eu sa ma proptesc in fata televizorului si sa ma pun la curent cu voga muzicala.

Pe locul doi in Topul odioaselor chestii pe care le-am ascultat in ultima vreme a fost DJ Project “Hotel” in care nu vom stii niciodata daca solista lalaie un cantec de dragoste sau face advertising pentru vreun hotel care inchiriaza cu ora.

Hilar mi s-a parut ca, fiind o data intr-un autobuz, tipului din fata mea i-a sunat telefonul. Melodia evident era „Undeva in Balcani” a crevetului nostru national Puya! Nu a fost rea prima oara cand am auzit-o, refrenul era chiar destul de catchy in mod bizar. Nu a fost rea nici cand am ascultat-o a doua oara, insa la un moment dat am pierdut sirul datilor cat a fost difuzata pe toate posturile de radio si televizor. Momentan Imnul Romaniei sta ascuns intr-un colt de studio si isi plange zielele ferm convins ca peste 3 ani la Olimpiade o sa auzim „Undeva in Balcani”.

Urmatorul pe lista de anormalitati este Millow cu melodia lui “Ayo Technology”. Nu o sa ma iau de voce, de tipa care danseaza sau ceva de genul asta, pentru ca mi se par chiar aspectele pozitive ale cantecului si clipului. Minus vreo doua chestii, m-ar fi lasat fara material…

Insa, domnule Millow, versul dumneavoastra in care specificati ca v-ati saturat de tehnologie si ca vreti ca fata sa vina sa se aseze peste dumneavoastra ma face sa ma gandesc ca ati prea googleit internetul pentru aparatura care ofera placeri dubioase…

Partea mea preferata este cand domnului Mileu ii curge miere in cap, incat daca probabil s-ar prelungi decorul in sus, majoritatea spectatorilor s-ar gandi ca poate a uitat cineva sa duca pescarusul la baie azi. Asta si mierea expectorata mai putin decat lasciv te duce cu gandul la doua chestii: a) domnul Millow are o boala stomacala b) domnul Milow este un stup sub acoperire.

Ultima dar pe departe cea din urma, va rog sa o felicitam pe Lady Caca- adica GAGA. Aparent numele i-a fost dat de catre managerul ei care avea senzatia ca vocea ei suna izbitor de leit cu cea a solistului de la Queen, Freddy Mercury. Tot ce pot sa zic e: saracul Freddy Mercury, lucrezi ani de zile sa ajungi in top, mori de SIDA si 15 ani mai tarziu iese la suprafata un pudel oxigenat in chiloti de metal si aia este mosternirea ta lasata lumii.

Ultimul ei hit “Nothing else I can say” m-a facut sa regret faptul ca imi facusem de mancare mai devreme si ca am ajuns sa apuc inceputul secolului 21. In ampla confuzie de ce sa rad mai intai, mi-a sarit in ochi funda de par din par, Femeia cu siguranta e prima care isi rezerva parul epilat pentru zile negre, cand isi confectioneaza accesorii din el; asta desigur cand nu ii fura frizura lui Ace Ventura…

4 comentarii

Din categoria Andreea

4 răspunsuri la „Jesse McCartney, what up dog?!

  1. Bogdan

    *some witty intro* (…)

    Habar n’am cine’i McCartney asta, asa ca n’o sa zic nimic de el. Si „Hotel” ma enerveaza si pe mine pentru ca’mi suna toata ziua in cap de cand cu reclama aia. Si iti dau dreptate si cu „Undeva in Balcani”

    DAR (observi ca am inceput frumos, cum ne invatau in clasele primare)

    ..Nu cred ca nu stii ca Millow a luat versurile de la 50 Cent!.. grr.. Daca aveai ceva cu piesa, rip him!! 🙂 Mie-mi place (desi, recunosc, am ascultat’o cap-coada numai acuma, ca sa inteleg what’s so bad about it). It’s always fun cand cineva preia piesele lui Fitty (vezi Dan Finnerty – Candy Shop, in ‘The Hangover”)

    Cat despre Lady Gaga..she’s alright, I guess. Macar are un pic de personalitate, nu’i o papusa barbie care canta despre *love/boys* pentru fetite de 12 ani 🙂

    • N`ai auzit de Jesse McCartney ?:))
      atunci..aa sigur ai auzit de Gutza,Salam si altii :)))
      in primul rand desi nu va convine tuturor americanii sunt cu muuult inaintea noastra si as fi fost mandra sa traiesc in sua 😡
      a da si ptr cultura ta generala jesse mccartney este canteretz,compozitor si actor ;))
      a fst inca de la 13 ani daca nu ma insel 😕 intr`o trupa care a avut foarte mare succes in america si nu numai „dream street” pe urma si`a inceput cariera solo:beautiful soul,right where you want me,departure …albume super tari !
      😕 sunt sigura ca nu o sa ajungi tu la fel de cunoscut/a ca el asa ca :-j :))))
      si in plus arata chiar super,idolul multor fete din america[si nu numai :p]
      „dar lasati jargonul unde ii sta bine ca pe dumneavostra e pur si simplu ridicol si penibil. ” =)))nici tu nu crezi ce zici :))
      si melodia e super ca toate ale lui doar daia a reusit sa colaboroze cu Ludacris[daca ai auzit de el:*] ba chiar a imprumutat o melodie de la T-pain [cu acceptul acestuia]
      „buy you a drank” 😛 kre din pacate ptr t`pain a sunat mult mai bine la jesse ;)) are cateva premii,roluri importante doar n`a ajuns acolo degeaba,right?
      so mai bine taci 🙂

      • Pixie

        Draga Anonim, nu contest lipsa talentului la stimabill- cantoul pe care l-am invatat e bun doar ca sa sperii vecinii acum- insa ceea ce criticam era melodia care era de doua parale. Pe langa asta, si Paris Hilton este idolul multor fete din America, deci argumentul nu e chiar convingator.
        As mai avea de zis ca partea cu jargonul chiar o cred pentru ca eram destul de treaza si constienta cand am scris-o. Call me crazy dar daca Celine Dion ar incerca sa cante in stilul Lil’ Kim sau Eve eu zic ca rezultatul ar fi cam….bizar.
        „sunt sigura ca nu o sa ajungi tu la fel de cunoscut/a ca el asa ca ” – Asta m-a amuzat; inca nu am ajuns sa ma imbrac in desuuri de tabla ca sa imi fac faima SINCER!
        „melodia e super ca toate ale lui doar daia a reusit sa colaboroze cu Ludacris”- „daia” ar trebui mers la scoala, ca sa invatam sa scriem.
        Totusi, na, poate am eu stilul prea caustic si orice artist poate fi apreciat intr-o anumita masura. Nu zic nu 🙂

  2. Pixie

    Omg dude! Melodia aia de la The Dan Band e chiar oribila, e ca si cum l-ai asculta pe Fifty in costum cantand pe o melodie de-a lui Barry Manillow! It’s super funny! 😛 Recunousc ca stiam totusi ca scosese si el o melodie cu ceva cu technology dar chiar nu am avut rabdarea sa o ascult sa fac comparatie.
    Milow suna totusi bine, si cu asta sunt de acord, in ciuda faptului ca he can poop honey aparent… 😛
    De Lady Gaga I’m sorry, nu am avut nimic cu Poker Face, ba chiar am cantat-o de cateva ori in oglinda cand aveam senzatia ca nimeni nu se uita 😛 dar this last song e doar….prea icky pt cuvinte. Imi da senzatia de o armata de papusi Barbie drapate in roz si care vin dupa mine…NU e o fantezie! 😀

Lasă un răspuns

