Mare ti-e gradina!

Si cum stateam noi pe izoprene in fata cabanei Podragu, in dupa-amiaza zilei de 19 august 2009, deodata zarim in
ceata de pe munte o silueta:
DSC03533
DSC03534
L-am categorisit cu totii pe „Iisus” din imagine ca fiind un inadaptat; insa, la putin timp dupa  aceasta l-am auzit vorbind engleza. Cam ciudat! Ce sa caute un strain, vorbitor de engleza, plimband magarul ca un animal de casa, tinut in lesa?
Raspunsul aveam sa-l aflam abia a doua zi, de la niste ciobani. (da, e
xact, ciobanii din Fagaras vorbesc engleza! )
Nenea din imagine( scuzati-mi impertinenta, dar nu-i cunosc numele ), de origine din Republica Cehă, a venit alaturi de consoarta sa in Romania acum mai bine de 3 luni de zile. Doar nu credeati ca singur?
DSC03568
Stiti expresia romanului: „cu catel, cu purcel”. Ei bine, „nenea” a venit insotit de un magar, un catel, o gaina, 4 caprite si un tap. Parca nu va vine sa credeti, nu?
Ar trebui atunci sa va arat inca o fotografie:

DSC03583

Dati cu zoom, ca sa vedeti si gainusa de pe magar. Si-uite asa magarul nostru a ajuns pe vf Vistea Mare, la 2527 m altitudine! El s-a odihnit acolo, dar e posibil ca celelalte animale sa-si fi continuat traseul pana pe Moldoveanu. Te simti cam aiurea acum, c-ai aflat asta?

Si pana la urma, care e toata povestea? Oamenii acestia doi, imbracati in niste haine rupte si vai de mama lor si-au luat casa in spate si-au plecat sa exploreze Europa. Habar n-au cand si daca vor ajunge din nou acasa. Cert e ca dupa ce viziteaza Romania isi vor indrepta pasii catre Bulgaria.

[ Nu, masina asta nu e a lor! Ei au venit pe jos!

DSC03749 ]


Si daca tot va povesteam mai sus despre magarusi, iata un set de fotografii cu dragii de la cabana Podragu.
View Magarusi
Si nu in cele din urma, trebuie neaparat sa vedeti cum fac magarusii cand au chef de joaca si/sau sex. Habar n-aveam ca scot atatea sunete. IHA – IHA  ^-^
8 comentarii

Din categoria Ela

8 răspunsuri la „Mare ti-e gradina!

  1. Cred că nici vameşilor nu le-a venit să creadă când i-au văzut.
    De ce nu l-ai intervievat, Minxieee?

    • Ela

      Sincer, eu asta am vrut sa fac! Aveam si hartie si pix la mine, doar ca eram la 2300 m altitudine si ne ajungea ceata din urma. Si-n plus, cand i-am spus unuia dintre coechipieri ce vreau sa fac, a zis ca-s nebuna 😀 Asa ca m-am multumit sa-i adresez cateva intrebari si sa tin minte raspunsurile.

  2. Eu totusi cred in continuare ca au plecat cu mai multe animalute, dar unele au servit drept masa in cele 3 luni. E imposibil sa nu fi avut si o pisica….

  3. Eu înţeleg ce e cu ţapul, dar de ce nu au şi un cocoş, o căţeluşă, o măgăreaţă… Convoiul lui Noe.

    • Ela

      Gaina face oua, au pastrat-o, capritele dau lapte, le-au pastrat, magarul le cara bagajele, cainele ii apara si insoteste, prietenul omului. Pe cocos l-or fi mancat 😛

  4. Ia mai bine scrie tu încă un articol că pe ăsta l-am citit de 10 ori şi de ţap m-am săturat.
    Nu mai treci odată pe domeniu?

  5. csj

    Gaina face oua pe magar, in timp ce merge ? 😀

Lasă un răspuns

