Strain in orasul meu

De cateva zile imi fac veacul prin Braila, orasul meu natal. ( ne-am inteles ca Braila nu e in Moldova, da? ) Ei bine, vreau sa va spun ca pentru prima oara in 2 ani de zile de cand am zbughit-o la facultate in Bucuresti am observat la intoarcere aici ca ceva s-a schimbat.

Mama ar spune ca am lipsit eu prea mult. Dar va zic, sex shop in Braila e intr-un fel reconfortant! Spice shop?? Tipa singura, imbracata in costum, pe motor? ATV-uri pe Calarasi (un fel de Magheru ) ? Pentru Bucuresti astea-s la ordinea zilei, dar pentru Braila eu inca ma mir… De altfel, exista acum si-un „Sports Spa” unde intrarea ar fi 50 ron, cu masaj inclus, bazin, teren de tenis, etc. Iarasi, mi se pare un pret mare pentru Braila, in conditiile in care acum 2 ani oamenii nu voiau sa dea 15 ron pe intrarea la bazinul LPS.

Pe langa toate astea, au mai aparut vreo 2-3 cafenele/puburi/terase sau cum vreti voi sa le spuneti, iar unele par chiar simpatice.

Un lucru care inca ma socheaza: „Spalatorie cosmetica auto”, pe Bldvd Independentei, la nr. 151. Adica cum, ii vopseste sprancenele? 😛

De altfel, pana sa ma minunez eu ca avem 2 mall-uri, Promenada si Armonia, cel de-al doilea deja a disparut din peisaj. Da, exact, e primul mall care a dat faliment la doar 9 luni de la infiintare. Pai cum altfel, pana si eu mi-am dat seama ca n-o sa mearga, ca brailenii n-au atata putere de cumparare.

Prietena mea Virgi care a fost plecata un an in Germania a cascat ochii mari cand a auzit c-avem Mini Prix! Eu am facut acelasi lucru acum cateva luni, cand am dat nas in nas cu el.

Mama mi-a povestit ca la Zilele Brailei anul acesta a existat in program teatru stradal. WOW!

P1020085

Nu mi-o luati in nume de rau, provin dintr-un oras tare frumos pentru o prima vizita: avem o Gradina Mare frumos intretinuta (mai nou), un parc Monument plin de oameni, o faleza foarte circulata si 2 strazi de promenada: Calarasi ( vezi Magheru ) si Republicii ( vezi Republicii din Brasov, Pietonala din Sibiu, Pietonala din Oradea, etc ). Dar ceasul ( ala de pe primarie, de canta „Valurile Dunarii” la ora fixa ) a mai stat din cand in cand.

12 comentarii

Din categoria Ela

12 răspunsuri la „Strain in orasul meu

  1. andrei

    eu sunt indragostit de orasul asta….:x poate sunt un pic boem, dar centrul vechi e de`a dreptul minunat, si Dunarea face toti banii:)).
    aceleasi socuri le am si eu cand ma gandesc sa mai trec pe acasa si sa ma rup pt cateva zile de capitala. Braila ar fi mai mult decat e, daca nu ar fi locuit si daca interesele conducatorilor ar fi unele de natura civica

  2. Ma bucur sa vad ca mai sunt oameni care observa schimbarea. De cate ori ajung la Braila vad ceva schimbat si ma bucur tare mult. Este un oras care, desi e mort dpdv industrial, are foarte multe de oferit.
    M-a bucurat foarte mult acest post 🙂

  3. Se tot vorbeşte de câţiva ani încoace de un pod peste Dunăre între Brăila şi Tulcea. Asta ar mai trebui să accelereze economia din zonă.
    În rest, păstrând proporţiile, aici e ca în Brăila:ciuciu industrie, ciuciu putere de cumpărare, dar avem spice shop.

  4. popicu

    nu ma intelege gresit, da braila este in moldova….iar tu esti moldoveanca 😛 (nu ca asta ar fi un lucru rau….da confirma ca moldovencele sunt femei bine 😀 )

  5. @Popicu, ba este la fel de munteancă pe cât este şi un bucureştean http://ro.wikipedia.org/wiki/Jude%C5%A3ul_Br%C4%83ila

  6. Pingback: Braila in cifre « Pleiada

Lasă un răspuns

