Viena la super oferta

Ca-mi place mult sa calatoresc, asta nu-i o noutate. In primul rand prin tara noastra draga, si-apoi din cand in cand si pe  alte meleaguri. Bani sa fie, ca restul se rezolva usor. Si cateodata nici nu-ti trebuiesc prea multi bani, daca stii unde sa cauti si ce oferta sa alegi. Prin februarie am plecat cu o parte din colegii din ASER in Amsterdam platind o suma foarte mica. Nu zic ca-n Amsterdam nu s-a cheltuit destul, caci viata-i scumpa si tentatiile-s mari, dar macar cazarea si transportul au fost ieftine.

Iar acum am dat iar peste o oferta asemanatoare, numai ca perioada nu e buna pentru mine. Dar poate vreti voi sa mergeti in Viena cu 650 RON!

Sa va zic despre ce este vorba. Se ia aceasta agentie, MIRAMONT si se face o super oferta:

  • cazare 3 nopti Viena, la hotel de 2 stele
  • mic dejun inclus
  • avion dus-intors, toate taxele incluse

Deci, aud ca-mi trimiteti vederi din Viena?

Stiu, o sa credeti ca e o teapa si-am dat la plezneala peste oferta asta. Ei bine, nu-i asa. Colegii din ASER au mai mers inca o data si vara asta in Venetia cu agentia si totul a fost ok, la fel ca data trecuta.

Ce trebuie sa faceti?

Sa dati un avans de 50 de euro pana cel tarziu duminica, 30 august. (Imi pare rau ca n-am aflat mai repede ca sa va anunt )

Omul de legatura este COLIS RADU, un tip de incredere si de gasca:

PS: Excursia se organizeaza de mai multe ori, in perioada 5 oct – 15 decembrie. Sunati cu incredere si vedeti cum sta treaba. 🙂

Intrebari?

8 comentarii

Din categoria Ela

8 răspunsuri la „Viena la super oferta

  1. am eu o întrebare: când plecăm 😀 ?

  2. Lăsând la o parte agenţia, pentru ca Minxie a oferit deja garanţiile necesare, Viena este un loc unde trebuie să mergi dacă ai ocazia. 650 de lei este un preţ extrem de mic pentru o astfel de călătorie şi o să se justifice încă din prima zi de vizitat atracţiile turistice.

  3. E extrem de puțin, mai ales că Skyeurope nu mai face zboruri spre Viena. Am fost de 2 ori anul trecut pe acolo și e foarte foarte frumos. Aș mai merge încă o dată, că mai am lucruri de văzut.

    Dacă au pârtie aproape, mă bag pentru Decembrie 😀

  4. henry

    e interesanta oferta
    ela lasami si mie id de mess , as vreas a te cunosc ca esti o tipa tare din cate am citit 😛

Lasă un răspuns

