Ela s-a mutat!

Nu, nu m-am maritat si nici nu mi-am luat apartament! Nu despre asta e vorba. A intervenit doar o schimbare de logistica. Eu, Elena Cîrîc, mi-am luat domeniu propriu! Asta inseamna ca de pe 5 septembrie scriu pe www.elenaciric.ro 🙂

Daca vrei sa ma pastrezi in blogroll-ul tau, adauga-ma, te rog, cu noul „pui proaspat iesit de sub clocitoare”. De asemenea, te poti abona la articolele mele prin urmatorul feed

Iti multumesc din suflet c-ai avut rabdare cu mine pe Pleiada. Iti cer acum sa-mi ramai Prieten/ Cititor/ Critic si pe noul blog.

PS: Pleiada nu moare! Blogul va trai atat cat va dori. 🙂

Cu drag,

Ela

3 comentarii

Din categoria Ela

3 răspunsuri la „Ela s-a mutat!

  1. AHA. BRAVO.CUM E IN CASA NOUA/?

  2. daca ai rugat asa de frumos….asta este…….m-ai convins………am sa te urmaresc si adaug…..promit solemn !
    o mica rugaminte ……..poti face si tu acelasi lucru ?
    salutari all !

  3. Ana

    Ceau 😉
    Pentru ca vrem o iarna plina de zambete, ne-am gandit sa lansam campania „Un zambet pentru tine” la nivel national. Planul e sa impartim zambete prin oras si vrem sa fim cat mai multi, pentru cat mai multe clipe de bucurie!

    Mai multe detalii despre campanie gasesti aici: http://zambesc.lumebuna.ro/2009/11/campania-nationala-un-zambet-pentru-tine/. Tot aici sunt si niste bannere pe care le-ai putea adauga pe blog-ul tau pentru a le spune si prietenilor tai despre aceasta initiativa. Te asteptam pe 5 decembrie, la ora 14, sa imparti voie buna alaturi de noi.

Lasă un comentariu