Follow-up la BlogTrip

Asa cum zicea si Buddha, BlogTrip-ul 2009 la Oradea a fost de departe unul dintre cele mai tari evenimente blogosferice de anul acesta. logo BlogTrip

Iar acum, pentru cei care zic ca bloggerii sunt ” urati si ciudati care stau in fata calculatorului si care nu polenizeaza”, ghiciti ce: Nu-i asa! Ba chiar as putea spune ca bloggerii sunt mult mai deschisi spre socializare decat multi altii si vesnic doritori sa cunoasca oameni noi ( pana la urma asta le aduce cititori noi, dar ce mai conteaza? )

Noi, cei 11 care am plecat din Bucuresti, am avut ocazia sa ne cunoastem mai bine, sa aflam lucruri noi unii despre ceilalti, chestii care nu rezulta doar din citirea blogului. Faptul ca am impartit aceleasi 2 masini(  Super Viano-ul ferit de Mercedes si Passat-ul condus de Raluxa) pentru 33 de ore a insemnat mai mult decat mi-as fi imaginat.

BlogTrip Oradea [26-28 iunie 09] (poza de la Pyuric)

Acestia au fost cei prezenti la workshopul de sambata dupa-amiaza, conform lui Varadinum: Bobby Voicu, Zoso, Tudor, Pyuric, Buddha, Oradeanul, Raluca, Elena(adica eu), Roxana, Sorin, Gabi, Bluarto, Olivian, Adi Ciubotaru, Dany , Madalina, Lilisor, Vlad, Adrian Mihnea, Greyheart, Paul, Alexandra, Andrei, Ciprian, George, Razvan, Dan, Sebi, Ovidiu, Alina, Bruzli, Mihai, David, Simona, Voicu, Daniela. Am avut ocazia, impreuna cu Raluca, sa-i cunosc pe fiecare in parte pentru macar 30 de secunde, cat timp i-am inregistrat.(vezi poze aici ) Unora le cunosteam blogurile de inainte, pe altii ii stiam de pe twitter, dar au fost si multi despre care nu stiam nimic. De aceea, partea introductiva in care fiecare a zis 2 cuvinte despre existenta lui ca blogger a fost interesanta si folositoare.

Pyuric ( pe care o ascultasem si la CNSC ) ne-a povestit despre succesul unui blog de mondenitati fara poze cu ţâţe.  Bobby a completat-o in stilul caracteristic: „Overnight success usually takes 50 years” sau „Things happen, but make it happen.”

Tudor Galos a avut o prezentare frumoasa, cu multe informatii care puteau fi usor asimilate. Mi-a placut slide-ul cu perceptii despre bloggeri vs perceptii despre corporatisti (pe blogul sau puteti vedea prezentarea ppt).

Oradeanul ne-a deschis ochii, sfatuindu-ne sa citim de fiecare date acei ToS( Terms of Service ). Tot el a zis” Don’t keep all your eggs in one basket„, referindu-se la hosting.

Buddha a prezentat foarte clar si simplu cateva dintre ideile sale personale pe care si le-a format de-a lungul existentei ca blogger. Zoso, spre exemplu nu era de acord cu mare parte dintre ele, insa, eu nu cred in reteta succesului sau in carti precum ” 50 de pasi ca sa devii un lider „. Fiecare trebuie sa-si formeze propriul stil si sa isi dea seama ce functioneaza bine in cazul lui. Sa se adapteze.

Zoso a scris pe blogul lui cateva concluzii personale in urma workshopului si sfaturi bune, amintind ca cei care vor sa castige bani prin intermediul bloggingului trebuie sa si investeasca.  Si cand faci o facultate, de cele mai multe ori o platesti, fiindca vrei sa inveti ceva care sa-ti foloseasca mai tarziu si sa-ti aduca bani.

Dany( cel mai tanar blogger pe care il stiu ) a facut live blogging aici.

Tinta acestei iesiri a fost atinsa. Oradenilor ( care sunt de cele mai multe ori impulsionati de Oradeanul, din cate am vazut eu) le-a prins bine workshopul, au zis ca au invatat lucruri utile, chiar daca si dintre ei le mai auzisera multi. Mai vor astfel de intalniri, la fel cum mai vrem si noi cei care am plecat din Bucuresti sa mergem alaturi de Bobby. Partea distractiva a acestei iesiri deja nu mai are legatura cu bloggingul, ci cu oamenii din spatele platformei de wordpress, pentru care pozele vor insemna mai mult decat tag-uri.

Si da, am poza si cu za blogfadar, dupa cateva luni de la intalnirea de la RBF:

Minxieee si Zoso

Mai multe poze de la socializarea de dupa workshop gasiti aici:

19 comentarii

Din categoria Autori, Ela

19 răspunsuri la „Follow-up la BlogTrip

  1. Cu placere pentru poza cu „za blogfadar” 😀

  2. si eu am poza cu zoso, dar nu pot sa o pun pe blog din cauza tricoului pe care il purtam:)

  3. R.R

    Si io facusi blogging in direct :((((

  4. Ela

    @wassupady sa mai faci 😛
    @raluxa prietenii stiu :))
    @blegoopr eu ce sa iti fac daca n-ai 15 ani? 😛

  5. partea distractivă are legătură cu clarul de pe salată şi toate chestiile „pomană curată” :))

    regreţi ceva?

  6. Ela

    @A.Faith regret ca nu am putut fi in 2 locuri deodata :)) Mi-ar fi placut sa urc si pe Negoiu weekendul acesta, dar in niciun caz nu regret ca am venit in blogtrip! A fost mult prea tare. Inca o data, multumesc!

  7. io regret că s-a terminat :))

  8. adică e o chestie gen: „me wants more”

  9. Ela

    @A.Faith Fireste, si eu vreau sa plec, maine daca s-ar putea, intr-un alt blogtrip. Si sa organizeze Bobby unul si in Braila, fiindca tot suntem multi bloggeri de acolo ( Raluxa, Andrei Crivat, BabyRacy, ABogdan si lista continua… ). Desi pentru mine ar fi mai fain sa merg in Timisoara, de exemplu, n-ar strica sa va fiu si gazda, cel putin la fel de simpatica precum Oradeanul(daca citesti asta sa stii ca da, e pentru orgoliul propriu 😛 )

  10. well, de-acord. la Timişoara n-am ajuns niciodată şi am auzit numa’ de bine despre oraş (şi despre oameni – a se citi despre timişorence).

    Mai am Timişoara, Arad şi Satu Mare de văzut din Ardeal şi după mă pot lăuda că am cam văzut toate oraşele.

    Brăila is ok for me, adică nici pe-acolo n-am ajuns. Eu mă gândeam că poate ar fi interesant să facem mai multe evenimente de genul ăsta şi fără să existe un workshop sau ceva mai oficial. O excursie cu bloggeri. O montaniadă :)) ?

  11. Ela

    ntz ntz ntz @A.Faith sa nu amestecam lucrurile, da? 😛 Montaniada este olimpiada muntelui. La Braila deocamdata e doar Dunarea si micutii munti hercinici de peste fluviu. Dar s-ar putea sa va placa zona centrala, de promenada, la o prima vedere. Multi dintre cei care viziteaza Braila pentru prima data raman placut impresionati. Multi dintre cei care locuiesc acolo isi schimba prima impresie repede :))

  12. Multumim pentru prezenta 🙂 A fost o experienta placuta si interesanta 😀 Data viitoare, poate apucati sa vedeti Oradea de pe Ciuperca, de la inaltime …

  13. Ela

    @Lilisor mi-a facut placere sa te cunosc 🙂

  14. Pingback: Povestiri despre BlogTrip 2009 ! at Dani’s Corner

  15. danihellgaming

    Minxiee tine-o tot asa.. fata de nota 11 😛

  16. bine ca eram logat cu contu de pe wordpress 😦

  17. Victor

    zoso nu face bani de pe urma blogului. el e doar un porc basist, finantat din bani publici de catre primul grohaitor al tarii ca sa-l pupe-n curul diareic.

Lasă un comentariu