Ziua 2, #BLOGTRIP

Asadar, o zi plina. Prea multe momente memorabile, insa prea putin timp pentru a povesti totul. Chiar in acest moment sunt ocupata sa rad cu Buddha, Adi Ciubotaru, Afaith si Sorin. N-au baut mult oamenii, n-au fumat, dar au aripi. Fara Redbull.

Ne-am intalnit azi la workshop cu oameni simpatici, oradeni, dar cam frustrati de faptul ca nu-s in Bucuresti si ca n-au acces la informatie. Aiurea. Daca despicam firul in 14, dintre cei 11 oameni plecati din Bucuresti, doar vreo 2 sunt bucuresteni de fel. Restul sunt provinciali.

Workshopul a iesit foarte bine, din punctul meu de vedere. Ar fi cazul sa multumim sponsorilor, GreenPixel, Mercedes-Benz, Microsoft, fara de care nimic n-ar fi fost posibil ( clasica asta, nu? )

Bobby a vorbit mult, ca de obicei n-a lasat-o pe Pyuric sa-si termine prezentarea; Laurentiu a oferit informatii de care eu aveam nevoie, despre hosting.  Buddha a vorbit extrem de frumos, calm, sigur pe el si si-a argumentat raspunsurile, chiar daca nu toti erau de acord. Pe Tudor Galos ma bucur ca l-am cunoscut, mi-a placut mult si prezentarea si socializarea de dupa workshop.( mai ales ca ne-a fost si unul dintre ghizii locali )

Oradeanul ( Laurentiu ) ne-a dus la o super pizzerie, cu 80 de tipuri de pizza in meniu. Eu personal, mai ales datorita numelui, am ales o pizza Cielo. Ideea e ca a fost super buna si toata lumea multumita. (Multumim pentru locatie!). Mai putin Bobby, caruia nu i-a ajuns o pizza. A mai impartit una cu Sorin.

Apoi ne-am mai plimbat prin oras, am facut MULTE poze, ca doar suntem bloggeri, trebuie sa avem dovezi 😛 Fain orasul, chiar am ajuns cu Raluxa la concluzia ca  seamana mult cu Braila. Stiu,  incredibil! Pana si strada principala, de promenada poarta numele de Republicii. Dar oamenii clar sunt diferiti.

Promit sa va arat si poze, curand. Cred ca deja avem 10 gb, dar nu, n-o sa le vedeti pe toate! :))  3/4 dintre ele trebuiesc parolate 😛 Buddha deja a postat un filmulet genial.(zice el)

Cam atat. Continuam maine live twitteringul. Avem in plan sa ajungem in Cluj ( Pixie, Novac venim!! ), la Scarisoara si sa vedem peisajul de pe Transfagarasan( si evident sa ma intalnesc cu ai mei colegi din ATGR care deja sunt la munte, pregatind terenul pentru MONTANIADA )

Noapte buna.

PS: Dany a scris multe detalii de la workshop. Apropo, Dany e cel mai mic blogger prezent azi(15) si pe care l-am cunoscut eu(cred). E foarte tare pustiu’ !

13 comentarii

Din categoria Autori, Ela

13 răspunsuri la „Ziua 2, #BLOGTRIP

  1. Pingback: paulierco’s blog » BlogTrip Oradea

  2. Pingback: BlogTrip Oradea - reactii | Blogul lui Bobby Voicu - alpha beta version

  3. Pingback: BlogTrip Oradea 2009 | Varadinum.com

  4. Pingback: Am fost la BlogTrip. Şi mi-a plăcut « Mihaiko's Blog

  5. Pingback: Update la BlogTrip Oradea « Mihaiko's Blog

  6. draga mea, nu-mi place deloc expresia ta: „oradeni, cam frustrati”…..urat, rau de tot….mai ales ca ii bagi pe toti in aceeasi oala…te asigur ca nu-s deloc „frustrata” ca nu am acces la informatie, cum au bucurestenii…..imi pare rau ca nu ti-ai facut timp sa ne cunosti mai bine….poate data viitoare! 🙂

  7. Ela

    Mi-ar placea sa am ocazia sa va cunosc mai bine, fiindca, asa cum spuneam si pe twitter, mi-au placut oamenii.
    Dar ideea pe care eu am vrut sa o in transmit in acel paragraf au dezvoltat-o si altii, precum Bobby Voicu ( http://www.bobbyvoicu.ro/blogtrip-oradea-dupa-eveniment.html) sau Zoso( http://www.zoso.ro/2009/06/cum-ncepi-un-blog-pe-o-nisa-oarecare.html )

  8. Pingback: BlogTrip - ziua 3 - in drum spre Bucuresti - (update) | Blogu` Lu` Sorin

  9. Pingback: BlogTrip Oradea: Concluzii - Blog şi alte idei folositoare

  10. Pingback: BlogTrip 2009 - Oradea - concluzii | Blogu` Lu` Sorin

  11. Pingback: Sus.ro — BlogTrip Oradea – reactii

  12. Pingback: BlogTrip Oradea – reactii

  13. Pingback: Blogtrip - Un eveniment de zile mari în blogosferă - Alexandru Negrea

Lasă un comentariu